Sunday 15 May 2011

Pühapäev 15 Mai

Täna oli mul suht rahulik ja igav päev, ei teinud mitte midagi erilist on niisama, isegi telekat ei tahnud vastata ju siis ei tulnud sealt mitte midagi mida ma vastata oleks tahnud. Käisin natukene ja väljas viisin kindlustusse oma paberid ära aga ma sain sealt veel pabereid ja siis pean veel perearsti juurde ka minema, ju see on paras paberi määrimine kui tahad mingit hüvitist saada. Eks ma siis homme helistan perearstile ja räägin oma loo temale ära eks ta siis ise vaata mida teeb. Helistasin ka Toivole sest ma ei julgenud eriti nii pikka maad veel kõndida, et ta minule järgi tuleks ja ta lubaski tulla. Hea oli Toivot üle pikka aja taas näha sain temaga rääkida ja eks me arutasime mida me veel võiksime teha, sportimise tingimusi võiks muuta, ei saagi neid muuta kui mingeid tingimusi ei olegi. Oleks kas või treener ja küll neid treenidtavaid ka oleks. Aga midagi peab selles vallas muutuma see on selge. Vaatasin et Riivo oli helinal nagu talkijas kannul ei jätnud teda kordagi üksi see oli nii naljakas. Ei tea mis nende peas toimub,kas Riivo kardab kedagi, või ei usalda ta Helinat. Aga kui ei ole usaldust siis suhe ei toimu. Muidu oli suht mõnus seltskond koos rääkisime ja ültse oli mõnus ja hubane õhtu. Koju tagasi läksin ma jala sest Toivo läks koju ja siis viib Indreku Saarepeeti ära. Tavaliselt tulen ma kesklinnast koju mingi 10-15mindiga aga seekord tulin ma koju mingi 30 mu siga aga see pole ka ime kuna mul jalg andis vahel ikka tunda. Kalliga sain ka täna rääkida mul on hea meel et ta mul olemas on, ma olen nii õnnelik ma ei suudaks ilma temata oma elu ette kujutada. Ta on ikka nii armas ja ma armastan teda nii väga ma tahaksin nii väga temaga koos olla aga olude sunnil saame me ainul mobiilid rääkida. Hea et meil selline võimalus ültse olemas on.

No comments:

Post a Comment