Monday 26 October 2009

Esmaspäev 26 Oktoober

Täna ma läksin esimest korda nii hilja tööle nagu 12. Nii ma siis olingi tööl täna ainult 8 tundi. Õnneks oli täna ka veidi tegemist, sest rahvast ikka oli veidi täna meil poes. Päev möödus kiirelt tegutsedes. Ainult viimased 2 tundi veniisid see oli vist tingitud sellest et ma vaatasin pidevalt kella ja aeg kohe ültse ei läinud. Ja siis hakkasin ka veidi ennast halvasti ka tundma seest keeras ja ei osanud midagi teha. Aga õnneks sain varsti kodu ja nii ma vastu pidasingi. Eks hakkab mingi viirus vist tulema pean ettevaatlik olema, et mitte haigeks jääda. Sain ka täna oma töö graafiku kätte see oli nagu pudru ja kapsad see kraafik on ikka väga segamini. Nii ma siis olegi nüüd ja mõtlen millal mul töö päev on ja millal ma vaba olen. Ja kaua ma ültse niimoodi vastu pean. Ise tunne küll et mitte enam kaua. Aga hea et ma ültse saan tööd teha. Toivot nägin ka täna ja ta kirjutas neile sinna et meile sobiks minemine läbi riia ja tulemine läbi kopenhaageni. Kuigi mulkle meeldis ka minek läbi kopenhaageni. Aga ju siis Toivole meeldib rohkem see minek läbi Riia. Aga on kuidas on peasi et me ültse Brüsselisse jõuame.

No comments:

Post a Comment