Friday 30 October 2009

Reede 30 Oktoober

Täna siis pidin ma jälle tööle minema, no olengi veidi rohkem puhata. Ja siis täna ma sain selle mida ma olen terve see nädal üritanud. Nimelt ma olen terve selle nädala Raadio 7 hommikumängu mänginud ja lõppus kandis ka minu töö vilja. Kuigi ma ei saanud seda auhinda mis ma soovisin aga siiski sain Kruci CD mis on ka päris hea auhind. Täna kui ma poodi jõutsin oli seal hullumaja. rahvast oli nii palju seal nii et ei saanud arugi miks nad kõik siin on. Siis arvasin et võibolla Kodu ekstra pärast. Nimelt avas täna kodu ekstra meie kaupluses oma uksesd. Nii et oli päris hull päev koguaeg oli midagi teha ja see rahvas aina tuli ja tuli ja näinudki lõppu tulevat. Valdur oli ka täna töö ta on nüüd iga päev tööl kuna tema paariline jäi haigeks, ja nüüd ta peab üksi hakkam saama. Kriss käis ka täna minu juures korra püütsin selles hullumajas mis meil täna seal valitses temajaoks veidi aega leida. Kuigi eriti palju mul vaba aega ei olnud. Muidu on kõik normaalne, homme on õnneks vaba päen nii et saan ennast korralikult väla puhata.

No comments:

Post a Comment