Thursday 29 October 2009

Neljapäev 29 Oktoober

Täna oli ka mul suht vaikne päev. Avastasin endalegi üllatuseks et ETV 2 on näidanud terve selle nädala laste ettendusi mis on päris huhitavad. Mulle nad igatahes oleks meeldinud. Täna oli etenduseseks Kuidas Kuningas kuu peale kukkus see oli veidi lahja ja mulle eriti ei meelidinud see etenudus ka. Siis hakkasin minema Malle tundi ja läksin varem kodust välja et mitte nagu alati bussist maha jääda. Aga nagu alati nii ka see kord jäin ma bussist maha. Ja nii ma siis pidingi jala kesklinna vantsima. Meil oli see ole tükki aja taas esimene kunsti tund, sest me pole sügisel veel kokku saanud. Kuigi eelmisel nädalal oli ka tund aga siis ei saanud jälle mina minna, kuna olin tööl. Üldiselt võin rahule jääda see nädal olen ma rohkem punhanud kui kunagi varem eks siis pean need päevad ka tagasi tegema kunagi. Aga õnneks hakkab mul ka varsti puhkus mis mulle ka ära kulub. Siis lähme brüsselisse Toivoga see on ikka suur saavutus et me sinna minna saame. Sinna saan ma võibolla kord elus teist võimalust enam ei tulegi aga mine sa tea ? Aga kui ma nüüd asualt ütlen siis meeldib mulle selline töö rohkem kui see mida ma Selveris teen. Sest siin saan ma aitata omasuguseid anda neile nõu julgustada neid, otsida nende probleemidele lahendusi. Võt see oleks töö millega ma tahaksin tegeleda. Eks ma väikest viisi teen ka seda tööd hetkel püüame Katrinit aitata näib mis sellest välja tuleb. Kuigi jah üksi ma ei suudaks midagi Kui poleks Toivot siis ma ei tea mida ma teeksin. Sest temga olen ma nii palju läbi elanud nii palju asju arutanud ja püüame ka midagi realiseerida. Kuigi jah tean et kerge see ei saa olema. Sest majandus seis mis meil hetkel valitseb tõmbab ka meil rahasi koomale. Ma loodan et me ikka saame hippo teraapias ikka ära käija see on meile ikka väga vajalik. Kunagi peab ka see majandus tõusma, ma ise kardan sellepärast et minu töökoht on ohus aga ma püüan olla ikka hoolsam seal tööl et mind ikka seal vajataks. Ma väga loodan et kõige hullem aeg on nüüd mõõdas ja vaikselt hakkab majandus tõusma. Ma väga loodan seda sest kui ma töö kaotan siis ma ei tea mida enam edasi teha.

No comments:

Post a Comment