Sunday 25 October 2009

Pühapäev 25 oktoober

Täna oli suht tavaline puhke päev. Ma ei suutnud täna eriti kaua magada ärkasin juba mingi kella 03.30 ülsse ja siis nagu tavaliselt nagu ma muud midagi teha ei oskakski hakkasin telekat vaatama. Selle asemel et mingi raamat läbi lugeda vahin ma telekat. Ültse olen ma tähele pannud et ma vaatan päris palju telekat. Ma kohe ei oska vaikuses olla ja vaikust nautida. Nüüd ma pean sellega tegelema hakkama et ma nii laisaks ei muutuks mutkui vaatan telekat ja nii need kilod tulevad. Üle ültse pean ennast käsile võtma kohe tõsiselt ma ei viitsi isegi enam välja minna niisama jalutamagi. Ma pean ennast muutma kuigi tean et ega see kerge ei ole aga siiski. Kriss käis täna mul külas krissil on ka igav ei oska mitagi selle vaba ajaga peale hakkata mis tal on. Nii ta siis tuligi meie juurde ja sõime rääkisime juttu saime isegi ühe filmi korralikult ära vaatatud. Ma imestan seda et ma pidasin tänase päeva vastu sest ärkasin ma ju nii vara ülesse. Homme siis lähen tööle kuigi jah seal olen ma ainult 8 tundi nii et ei midagi erilist. Margus helistas ka mulle tahtis ühte teisipäevast päeva ära vahetada nii et ma olen homme tööl ja siis on mul 3 vaba päeva ja siis laupäev on mul ka vaba. Nii et suht kergelt läheb see nädal.

1 comment:

  1. vahva taas sinust kuulda, heh, laiskus on yleyldine probleem jah

    ReplyDelete