Tuesday 27 October 2009

Teisipäev 27 Oktoober

Täna siis olin mul vaba päev, kuigi pidanuks tööl olema. Aga mis seal siis ikka eks ma siis olen 10 novembril siis marguse asemel tööl. Päev omõõdus vaikselt mitte midagi suurt ei teinudki. Käisime emaga Maxsimas seal olid uued soodus pakkumised ja me siis emaga läksime ka sinna. Ültse oleme hakkanud tihedamini maxsimas käima, ta ju meil siin samas lähedal. Täna oli seal suht palju rashvast, pole ka mingi ime uued soodus pakkumised hakkasid täna ja rahvas ikka vaatab kus odavamalt midagi saada. Ma ei kujuta ette kuidas ma saan selle teleka vaatamise haigusest lahti . Vabal päeval ma muud ei teegi kui vahin telekat. See ajab mind juba vihale selle asemel et mingit raamatut lugeda või midagi kasulikku teha vedelen mina teleka ees. See ajab mind juba vihale vaatan igasuguseid mõttetud selrjaale ja filme. Ja siis olen mures oma keha kaalu pärast. See on loomulik et kui ma ennast ei liikuta ja päev otsa telekat vahin ei saa ju kehakaal alla minnagi ju. Õnneks õhtul liikutasin ennast nimelt käsime toivoga jälle ujumas. Ja nende lennupiletitega on nüüd ka kõik korras läks ikka aega aga lõppuks saime siiski enda jaoks rahuldavad lennupiletid ja lennu ajad. Toviga on ikka väga lahe koos olla. Saame arutada brobleeme mis on tekkinud ,räägime uudiseid mis on ja ta on tõesti väga mõnus inimene. Ja vahel on lihsalt hea temaga rääkida ükskõik millest.

No comments:

Post a Comment