Wednesday 28 October 2009

Kolmapäev 28 Oktoober

Täna oli mul ka suht vaikne päev ei saanud millegi erilisega hakkama. Käisime emaga poe, täna juba jõutsime ka Selverisse emal oli seal vaja mingit suurt küünalt Sveetale. Ja siis käisime ka säästu Marketis. Ema ostis sealt kartult ja ma ütlsin et ma võiksin selle terve kotti sul koju tassida. Aga täna ma seda teha ei saanud kuna mul olid korralikud riides sealjas. Ma olen vist ikka tõsti väga lasisaks läinud ei viitsi enam mitte midagi teha isegi mitte muusika tundi minna mis mulle vahepeal nii meeldis. Aga õnneks sain sellest laiskusest tänu emale üle ja siiski läksin sinna muusika tundi ja ma ei kahetse ültse et ma sinna läksin. Täna oli meil seal ikka päris palju tegime esimesed pool tundi hääle harjutusi. Sest hääl on ju vaja lahti korralikult saada. Kui algul suhtusin ma pessimistlikult muusika tundi kus me kõik koos oleme ja kõik koos ka laulame. Siis nüüd pole midagi olen harjunud. Kuigi jah seal on igasuguseid inimesi kes ei viitsi tunnis kaasa töötata kes on niisama seal teeb mis talle meeldib. Nii ei jõua ju me mitte kuhugile.Õnneks on meil seal ka normaalseid inimesi kes asja tõsiselt võttavad ja tunnis ka kaasa töötavad. Peale muusika tundi läksin ma Ziinaga Meloodia Poodi kus ta ostis endale akustilise kitarri. See pood on ikka päris põnev ma nägin seal ikka nii palju huvitavaid asju näiteks hakkas mulle kohe meeldima seal üks trummi komplekt. Aga kui hindu hakkasin vaatama siis see pani mind mõtlema. Korralikku truppi kompelki saab sealt poest 13000 see on suur summa. Aga kui pändi hakkata tegema siis kulub see marjaks ära. Aga on ka veel olulisemaid asju bändi juures muiduki ka instrumendid aga ei tohi me ära unustada ka mikrofoone ja kõlareid ja heli pilti millest kõik ju alguse saab. Ka neid saab sealt poest aga kui teha korralik pänd korralikke pillimeestega see on ikka omaette katsumus. Mind ei tohi ikka sinna poodi lasta, mida ma siis lõppuks teha tahan kas tahan tegeleda fotograafiaga või siis muusikaga mulle meeldivad ültse kõik loova kunsti liigid. Muusika, kunst, teater jne.. Nii t minuga ei ole lihne tahan liiga palju gasuguseid asju.Aga mis teha selline ma kord juba olen. Aga õnneks nüüd ma olen hakkanud mõtlema ja kaalutlema tõsiselt. Sest ma ju ei saa niisama lambist 13000 maha visata. Ja eks elu õppetab meile päris palju.

No comments:

Post a Comment