Saturday 31 October 2009

Laupäev 31 Oktoober

Täna siis sain jälle veidi puhata. Eks see kulus ära ka peale sellist tööd mis meil ei oli. Käisin emaga täna poes Maxsimas ostsime sealt nii palju toitu et kotti andis ikka koju tassida. Siis vaatasin ka telekast saksa liiga mänge mis olid päris huvitavad vähemalt saan aimu mida teevad saksa tipp Glubid. Minu lemmik klubi Müncheni Baiern mängis täna viiki ega ta ei ole enam see klubi mis ta kunag oli. Ta kuulus vahepealeal ikka euroopa tipp klubide hulkka ja mängis isegi meistrite liigas päris hästi. Üldiselt ma ei osanud tänase vaba päevaga mitte midagi peale hakkata. Lugesin ajalehti , aga ikkagi mõõdub suurem aeg teleka ees. Ma ei saa aru mis ma selles telekas ikka nii palju leian. Ju siis olen harnunud selle meelelahutusega mis mulle sealt pakkutakse. Homme vist saame hakkata ka nägema ka Viasati spordi kanaleid aga seda ei tea hetkel sest elion on teadagi. Ega ta eriti tähtaegadest kinni ei pea. Aga pole midagi ma olen sellega juba harjunud. Kuigi jah nad sõlmisid Viasatiga leppingu ja nii sai elion endale ka Viasati kanalid. Täna käisin ka Kristaji juures lihsalt niisama polenud mingit tagamõtet selles. Nii me siis rääkisime krissiga elus ja meenutasime vanu aegu. Me oleme Krissiga ikka nii mõndagi läbi kogend nii et on mida meenutada ja tulevastele põlvedele edasi anda. Ja kriss ütles ühe väga huvitava lause välja täna et tal on vaid kaks parimat sõpra üks on Kaspar ja teine olen mina. Ka mina pean teda väga heaks sõbraks võttame igasuguseid huvitavadi asju ette. Aitame üksteist kui saame nii nagu sõbrad ikka.

No comments:

Post a Comment