Sunday 1 November 2009

Pühapäev 1 November

Ongi mõõdas see oktoobri kuu. Mõõdus teine kuidagi nii kiirelt. Aga mis sa ikka tahad kui käed jalad tööd täis siis mõõdubki aeg kiiremini. Täna lootsin et Elion peab oma lubadust ja toob uued pakketid Digi Tvsse aga nagu alti Elioniga ei pea nad oma lubadustest kinni. Kunagi ma ikka olin Elioniga väga rahul aga enam mitte nüüd ma olen aru saanud et elion teeb oma klientidega mida ta ise heaks arvab. Me oleme harjunud juba ootamisega see käib elioniga kaasa. Nii et kui mul nüüd oleks valida siis ma küll enam elioniga ei liituks sest ma tean mis sellega kaasnab. Elionis ei ole klient kuningas, kuid paljudes ettevõttetes siiski on. Nii et elion on igatahes minu silmis oma margi täis teinud ja usaldus temasse kui ma olen selle kord juba kaotanud siis nii kergelt seda tagasi ei saa. On selle Elioniga kuidas on aga nüüd ma siis tean et ta pole mitte midagi väärt, vaid mängib oma klientidega mida suur ettevõtte ei tohiks teha. Muidu oli rahulik päev vaatasin vormelit. Selleks korraks siis sain see Vormeli karussel läbi. Ja hakkas taas pihta märtsi kuust. Muidu oli suht rahulik ja püüan ikka normaalselt puhata. Homme siis jälle tööle ja tuleb pikk ja raske nädal, sest inimestel hakkavad penisoni päevad, palga päevad. Siis on jälle käed jalad tööd täis, kuhu see rahvas ikka tuleb kui mitte poodi kõike head paremat ostma. Inimesd ikka ei mõtle tõsiselt mida oma rahaga peale hakkata. Nad ostavad oma korvid ja kärud toitu täis ega mõtle sellele et on vaja kuu lõppuni välja tulla. Meil on ikka väga rasked ajad seda on tunda igal pool, näiteks meil on juba 80000 töötut. See on ikka väga palju nii et pean olema õnnelik olema et ma saan tööd teha mine tea mis edasi saab.

No comments:

Post a Comment