Sunday 22 November 2009

Pühapäev 22 November

No täna ma magasin küll ikka täiega, kui nii saab õelda. Viimasel ajal olen ma hakkanud hilja magama minema. Nii umbes kella 04 hommikul. Ja siis ka ei tule mul und. Ma pean vist aja maha võtma mis see muut tähendab. Täna ma näiteks ärkasin kell 11 üles. Vaatasin ühte huvitavat vene filmi mis rääkis sõjast Venelaste ja Saklaste vahel. Film oli ikka päris huvitav ja ajalooline. Kriss käis täna munu juures, oli praktiliselt terve õhtupooliku minu juures. Mul oli ka mõnusam kellegiga sai rääkida. Ema muidugi ütles et kas Krissil oma kodu ei olegi. Ta ju võib mull ikka külas käija. Temaga on vahel lihsalt nii lahe, sest ta on ikka nii mõnus vend, mis siis et vedi tagasihoidlikum aga ikkagi. Nii me siis istusime vahtisime telekat ja tuntsime ennast mõnusalt. Täna sõin suht head sõõki ahju kartulid olid neid pole juba ammu saanud. Kriss oli suht kaua meie juures alles hilja õhtul läks minema aga meil oli siiski koos tore. Nii et mel oli mõnus päev. Vähemalt minul oli. Helina helistas ka mulle täna see oli suht ootamatu et ta mulle helistas. Ma arvan et mel siiski tuleb ikka midagi välja, kuigi helina elab hetkel üksi vanematest lahus siis on vähemalt hea see et me saame segamattult suhelda. Helina tahtis täna minu juurde tulla aga ta siiski ei tuln ud. Ta ainult mõles et tuleb minu juurde. Ta on ikka nii armas ma teeks kõik mida ta tahab. Ma vaatasin et meie ukse telefoon on ikka omadega õhtal peame uue vaatama. Uurisin veidi nettist kui palju nad maksta võivad ei maksundki eriti palju. Kuigi ma ei tea palju see koos paigaldusega maksma läheb ?

No comments:

Post a Comment