Saturday 21 November 2009

Laupäev 21 November

Täna siis on vähemalt minu päevas vähemalt midagi plaanis. Täna ma siis lähen Viljandi Vaimupuuetega Inimeste tugiliidu koosolekule. Toivo helistas mulle suht varakult. Ütles et ma võttasks arvuti kaasa et pilte näitata nii ma siis võtsingi. Ja võtsin ka Vidokaamera kaasa et vaatata Tuksis tethtud Videot. Tovo tuli mulle järgi see oli hea siis ma ei pea külmatama no eks ta tahtis mulle abiks olla et ma raske arvutiga ja kaameraga ei peaks mõõda linna minema. Koosolekul oli meid ikka nagu tavaliselt vähe kohal. No mingi 11 ühingu liiket koos vanematega. Nii me siis arutasime seal mida me teinud selle aasta jooksul teinud olema ja mida võiksime veel teha. Nagu tavaliselt on meie üheks suureks sündmuseks Suvised laagrid Tuksi ja Lemme laager. Tuksi laager oli ikka tõeliselt mõnus mulle meeldis see kõige rohkem. Siis mõtlesime et mida võiks veel tulevikus ette võtta. Mina pakkusin välja et võiks minna Kuutsemäele seal me kunagi käsisime ja see jättis mulle kustumattu mulje. Võibolla see kord õppin ka mäe suusatamise ära. Ja siis veel üks lapsevanem tegi ettepaneku et võiks teha ühe projekti rahvusvahelise projekti. Seal oleks kaasatud mõned teised riigid ka. Ma loodan et see projekt läheb ka läbi. Helinaga ei saanud ma täna eriti suhelda kudagi pingeline õhtkond valitses. Tal oli ema täna kaasas. Ma ei tea aga mulle tundus et ma ei meeldi tema emale. Õhtul sain ka imelikku kirja, nimelt saateti mulle kiri et ma peaksdin maksma 50 euru mingi liikmemaksu. Ma ei tea mille eest, kas ma siis olen isiklikult kuskil liige. Meil ei ole ju Enese esindajate Organisatsiooni, ma ei tea kuhu ma siis kuulun ja mille eest ma siis maksan seda 50 euri. Toivo ka ei saanud sellest aru, kirjutasin ka Agnele kirja. Eesti Vaimupuuete Inimeste Tugiliit tegeleb selle enese esindamise asjaga ja ta peaks olema meie katuse organisatsioon siin eestis. Ma ju ei ole mitte kuskile saanud, mille eest ma siis maksma pean. Ma arvan et midagi peab sellega ette võtma kuigi arve tuli minule ju siis ma olen kuskil nimekirjas enda teadmata. Aga ju Agne toob sellele selgust kui ma ta ültse kätte saan. Sest tema on ju ka pidevalt sõidus ja eestist ära.

No comments:

Post a Comment