Wednesday 4 November 2009

Kolmapäev 04 November

Täna oli mul suht rahulik päev ei juhtunud mitte midagi erilist. Käisime emaga poes ostsime kartult ja kõik muud mis vaja. Siis panime minu voodile teise madratsi peale, sest meil oli siin korteris voodi juba olemas aga matratsid olid rõdul. Nüüd on rõdul ka rohkem ruumi. Sain ka Raadio 7 Võidetud CD plaadi kätte see toodi postkasti , päris hea plaat on. Ma sain endale Qruxsi uue plaadi Varjud nii et mul on päris hea meel et ma selle plaadi sain. Käisin ka täna laulmas ja see oli ka päris normaalne. Vähamelt mulle meeldib siiamaani laumisega tegeleda no eks ma pean ka harjutama sest hääl on vaja ju töös hoida eks ka koolitust on vaja häälele. Ma arvan et Riina just tegeleb sellega ja ma olen siiamaani rahule jäänud tema tööga. Täna tekkis ka selline situatsioon et me peame teise gruppi juurde tegema, nendest lauljatest kes veidi juba oskavad laulda. Ma arvan et see on hea plaan ja ma pooldan seda täielikult. Õhtul käisime Tõivoga ka ujumas. Vesi oli ikka päris külm kuigi näitati et on 27 kraadi aga tegelikult oli veisi ikka külmem. Ta võis olla mingi 25 kraadi ainult. Nii me siis istusimegi ainult rohkem saunas kui ujusime.

No comments:

Post a Comment