Monday 30 November 2009

Esmaspäev 30 November

Täna siis oli siis minu viiman tööpäev, nüüdsest puhkan 2 nädalat. Hommikul käisime emaga veel Linnas elionis lõppetasime oma Tigi Tv leppingu ära. Õnneks saime me nii teha et Merle korteris on nüüd 2 vaatajakohta. kui vala läheb paneme teise tigipoksi ka telerile järgi ja siis saame 2 telekast elioni tigi tv vaatata. Töö juures oli täna suht kiire päev, muidu on esmaspäevad vaiksed aga täna oli meil suht kiire. Petti käis täna poes ja sai veidi temagagi suheldud, tal läheb suht kenasti kasvatab last eks keegi ju peab seda ka tegema. Ma olin täna mures oma puhkuse rahate pärast terve päev olen oodanud puhkuse rahasid. Siis küsisin Tiinalt et milles asi on kas ma siis ei saagi puhkuse raha. Tiina uuris asja ja selgus et Mariina oli minu ära unustanud lubas homme üle kanda. Nii need asjad käivad kui tuled puhkuselt ja püüad tööse sisse elada. Mei hakkas siis jälle see asi peale nimelt koondamin. Mariina jagab juba koondamise teateid välja. Üks töötaja koontatakse Lihalettist ja 2 töötajat saalipealt. See on ikka suht karm millal see ükskord ometi lõppe. Meie poes ju käib rahvast ma ei usu elusees et asi nii hull oleks. Lihsalt Ülemused tahavad rohkem tulu saada. Aga kus sa saad kui olukord on selline nagu on. Eks ülemused tahavad ka oma osa saada. Ega minagi tea kaua mina seal enam vastu pean. Ükskort leitakse et mind enam ei vajata seal ja ongi kõik. Ma loodan et asi nii hulluks ei lähe aga kõigeks tuleb valmis olla. Toivo käis täna poes ja arutasime kuidas me Tallinna läheme. Mulle sobiks see et me läheme kolmapäeva hommikul aga siis ei ole sugugi kindel see et me lennukile jõuame. Jõuama küll õigel ajal sinna aga lennule registreerimine lõppeb 40 minutit enne väljalendu. Me väga loodan et me siiski jõuame sellele lennukile ja kõik läheb korda. Mul on ka reisi tõrke kindlustus ja ma saan seda kasutada kui vaja. Kuigi see on suht riskantne, loodame et kõik läheb siiski hästi ja jõuame ikka õigel ajal lennule. Homme siis hakkan kotti pakkima ja raha tuleb vahetada ja siis veel ka juuksuris on vaja ära käija. Nii et suht kiire päev on mul homme.

No comments:

Post a Comment