Sunday 8 November 2009

Pühapäev 07November

Täna ma sain jälle magama alles mingi kella 02 aeg hommikul. Vaatasin spordi kanali kanalilt poksi matsi WBA raskekaali meiter Nikolai Valujevi ja tema väljakutsuja David Haye. Ootasin head matsi seda lubas ka see et matsis oli kaalil väga palju. Aga see ei olnud poks poksi me ei näinud mitte kuskil lihsalt asi oli selles Deivid Haye oli nii osav ja mängis Valujeviga kassi ja Hiirt. See ei olnud poks Haye suutis kõik katsed rünnakuks tõrjuda. Ja tegi seda poksile mitte omasel moel nimelt oli ta suhteliselt kiire ja jooksis pidevalt valujevi eest ära. Ja nii see läks kuni 12 raundini. Ja tuli ära ootata kohtunike otsust. Kaks kohtunikku kolmest antsid Võidu Hayle ja üks kohtunikk pakkus viiki. Nii et uus poksi raskekaalu maailmameister on Heye ma ei usu et ta seda kaua saab olla sest Klitsko ja ega Valujevgi ei leppi kaotusega. Niimoodi läks see kord, loodame et järgmisel korral näeb rohkem poksi. Täna oleks ma äärepealt sisse maganud ärkasin alles 10.30 ja siis jooksin kohe tööle. Õnneks ei jäänud hiljaks. Täna oli kuidagi eriline pühapäev rahvast sagis pidevalt selveris aga me saime hakkama . Õnneks oli täna minu viimane tööpäev ja siis tuleb üks vaba päev ja siis jälle olen kolm päeva tööl. Pole midagi küll ma hakkama saan peasi et mind ei koontataks. Seda kardan ma kõige rohkem. Loodame et kõik läheb hästi. Ja ma väga loodan et meid ei koontata. Õhtul sain veel Veroonikaga kokku me meenutasime temaga vanu kooliaegu.Me käisime temaga Põltsamaal koos koolis ja meil oli väga tore seal. Ültse oli meil väga tore kursus. Need olid ikka ilusad ajad.

No comments:

Post a Comment