Monday 2 November 2009

Esmaspäev 02 November

Täna ma ärkasin hommikul küllalti varakult, kuigi ma olek saanud veel magada aga ju siis on see juba harjumus mida on raske muuta. Vaatasin hommikul oma seebid ära nagu igal hommikul Pahad tüdrukud, ja Zand ropes kuuluvad minu iga hommikuste kaaslaste hulka. Siis püütsin ikka viasati pakketi endale tellida aga mida ei ole see on Viasatti pakket. Elioni inimesed on ikka nii pikkaldased. Kuigi ma ju ei tea kuidas see käib ja palju töö selleks peab tegema aga ma ise arvan et mitte palju. Siis lugesin äripäevast uudised ära mis olid kasuht huvitavad. Lõppuks siis tuli aeg tööle minna, kuskilt peab ju see raha tulma. Ma siis ikka mõtlen suht pinksalt et kuidas ma ikka hakkama saan nüüd mil meil on ka korter aga küll me hakkama saame. Ma vähemalt loodan seda, ja küll need paremad ajad ka tulevad. Igavesti ei saa ju majandus lagus kesta. Töö juures oli täna suht rahulik, see on ju ka arusaadav on ju alles esmaspäev. Aga nädalavahetus tuleb selle eest hullumaja ii et pean ennast selleks ette valmistama. Aga vähemalt mul on töö koht olemas kus käija paljudesl seda ei ole ju. Õhtul koju tulle püütsin taas vaatata ega pole neid viasati pakketi meile tulnud ja oh üllatust oligi olemas. Nii ma siis tellisin mõlemad pakketid nii Viasati spordi ja viasat fipakketi. See spordi pakket on päris hea ma vaatan seda siiamaani. Näitab inglise liigat ja siis veel ka Palti jalgpalli liigat. Ja siis korvpalli palti liigat. Nii et igati väärtuslik pakket spordi huvilisele. Nii et tänud elionile aega läks aga said hakkama.

No comments:

Post a Comment