Thursday 19 November 2009

Neljapäev 19 November

Olen mina ikka loll. Ma mõtlen seda et ma Krissi ei usaldanud. Tegelikult oli kõik korras, aga mina loll mõtlesin lihsalt üle. kahtlesin Helinas ja Kristjanis kuidas ma võisin ikka nii loll olla. Aga õnneks olen ma nüüd kõigest õigesti aru saanud ja rohkem ei ole meie vahel erimeelsusi. Lihsalt rääkisime kõik selgeks. Ja pealegi pole helina Krissi tüüp. Tänane päev oli muidu suht normaalne ei jutunud mitte midagi erilist. helina käis korra külas ema oli ka just seal ajal kodus ja siis hakkasid ka küsimused tulema. Ta oli nagu ajakirjanik kes tahtis kõike Helisnast teada. Ma ei tea miks vanemad on sellised. Ju ta siis tahab kõikidele rääkida milline düdruk mul on. Ju ma siis pean sellega harjuma et ta selline mul on ema ma mõtlen. Aga mei oli koos tore ja me oleime koos ja meil oli hea. Kriss käis ka täna minu juures ta vist ei suuda mitte kuidagi üks olla. Krissiga on vahel ka tore aega veeta aga meil pole millestki viisale ajal rääkida. asi võib olla ka selles et me saame liiga tihti kokku. Loodan et ma saan ka terveks ka ruttu ja siis tööle saan minna. Eks raha on ka vaja oleme ausad.

No comments:

Post a Comment