Wednesday 25 November 2009

Kolmapäev 25 November

Täna siis oli taas üle tükki aja mul tööpäev. Ülesse sain ma ilusti isegi ilma äratuskellata. Ju ma siis olen juba harjunud. Väike puhkus see kulus ikka ära kuigi jah ma rohkem ravisin siin ennast kui tegin midagi muud. Ema tuli täna koos minuga töö juurde, tahtis selveris süüa osta. Töö juures oli nagu ikka kõik toimib endiselt, inimesed käivad ikka poes süüa ostmas. Nii et tööd meil veidi ikka on, kuigi jah täna rääkis Tiina minuga et minu töökoht säiliks siis pean ma ka midagi muud ka tegema. Eks me siis arutasime kuidas tööd ehvektiivsemaks teha, põhiline asi on see et ma ei tohi nii palju vaba aega olla. No mis seal siis ikka peasi et tööd saab teha. Täna siis pressisin pappi vähemalt ma tegin midagi mitte ei istunud niisama. Ja see on hea, siis ollakse ka minuga rahul. Käisin ka esimest korda taarapuntis meil on nüüd seal uued masinad. Nüüd pressitakse meil ka plastmass ära. Tõõd on veidi rohkem aga me ei pea enam kallama neid kuskile kottidesse. Kui siis kui tahame kotti ilusti täis saada. Aga muidu on kõik endine saak aru kuidas seda hooldada ka siis oleks ka kõik korrars. Ma tuntsin ennast täna töö juures vahepeal kuidagi kehvasti , mõtelsin et ma pole veel korralikult paranenud aga siiski vist olin. See oli ainult veidi aega, siis olin jälle kõik korras. Eks see ole ka sellest et ma olen töölt nädala emmal olnud ja nüüd pean jälle sisse harjuma. Muidu on kõik ok kaks päeva pean veel tööl käima ja siis hakkab mul puhus mis kestab 2 nädalat. Helina helistas täna õhtu mulle ja küsis kuidas mu päev läks, ta on ikka nii hoolitsev. ja mida mina teen mängin lolli ja mõtlen et ta ei olegi võibolla minu jaoks. Eks aeg näitab mis meist saab. Elame päev korraga ja ärme kiirusta. Kriss tuli ka õhtul minu juurde ta on ka kodus igav, siis ta saab vähemalt telekat vaatata.

No comments:

Post a Comment