Saturday 28 November 2009

Laupäev 27 Novmber

Täna siis on mul jälle täiga. Neid vaba nädalavahetusi tuleb ju hoida. Täna ärkasin küllaltki vara juba kella 09. Kella 10 läksin Selverisse Leena pidi mulle PSP mängu konsooli tagasi tooma. Käisin ka Lukupoes ära uurimas kui kaugel me ukse telefoon siis on kas ta tellis selle eile ära. Jaanus ütles et pole veel ära tellinud seda ukse telefooni, sest võibolla on kuskile veel vaja ja siis ta tellib need kõik korraga. Sain siis täna oma mängu konsooli kätte ja püütsin kohe oma uut mängu mängida. Algul oli muidugi huvitav ja lahe aga pärast hakkas ära tüütama ju ma siis olen tüdinud nendest kõikidest mängudest ja ega rajad olid suht keeruslised kah. Käisime ka emaga linnapeal ja käisime ka elionis ära et meie lepping ära lõppetada aga seal selgus et meie lepping lõppeb alles homme ja siis saame alles esmaspäeval seda leppinkut minna lõppetama. ostsime poest päris palju toitu ja kottid olid suht rasked. Siis pnin ema tuppa digipoksi ja antenni üelssde ja kujutadte ette sain halkkama. Kuigi algul tundus asi lootusetu sest me vaatame tigipoksi toa antenniga ja see on suht kahlane. Aga ma sain hakkama ja nüüd näitab ema toas ka eesti vabu kanaleid. See toa entenn on suht võimas ta on veel mingi võimendiga nii et suht hea. Minu toas hakkas eile kohe telekas näitama aga ema toas ei hakkanud kohe. Panime ta tuppa kuskile naela otsa siis hakkas näitama. Õhtul vaatasin veel ka KHL hokkiliiga mängu kus Riia Dünama kohtus mingi vene meeskonnaga. Normaalaeg lõppes seisuga 2;2 ja tuli 5 minutid lisa aega mängiuida. Lisaajal ka väravaid ei sündinud ja nüüd tuli appi võtta karistusvisked. Ma kartsin veidi neid karistusviskeid sest need ei ole Riialaste tugevam külg. Aga siiski Riia võitis ilusa võidu 3:2 . Oli päris ilus mäng. Siis tulin ennast sättima hakkata Smilersi kontsertile. Kui ma pärimusmuusika keskuse juurde jõutsin nägin rahavast seal sagimas. Rahvast oli palju vaid mõned üksikud vabad kohad olid. Need olid ka vist sellepärast et inimesed on vist haigeks jäänud ja pole saanud kontserdile tulla. Aga kontsert oli võimas kohe esimesest taktist haaras Smiler minu endaga kaasa. Ta võis minuga teha mida tahtis ja see oli võimas. Oli ilus õhtu sellised õhtud võik veel olla. Alles nüüd ma saan aru mida tähendab hea muusika. Hea muusika toob saalitäie rahvast sinu kontsertit kuulama, on hulga fänne kes sinu muusikat fännivad ja püüavad sinu tegemistega kursis olla. Pänd on midagi suurt ja püha pändi saad teha vaid oma tõeliste sõpradea, sest nendega oled sa pidevalt koos, teil on ühised eesmärgid, te rõõmustade ühitse saavutuste üle. Võib ka õelda et pänd on sõpruskond kellega sa pidevalt pead suhtlema. Nii et ega see pändi tegemine pole nalja asi. Kui pändi teha siis tõeliselt seda tehtud ka nautida. Muidu pole mõtted asjaga ültse jamada.

No comments:

Post a Comment