Saturday 14 November 2009

Reede 13 November

Täna ma sain alles hommikul magama mingi kella 04 aeg. Ma ei tea miks aga und lihsalt ei tulnud. Hommikul ärkasin kella 10 aeg. Ma arvasin et magan kauem aga ei maganud. Täna siis käisime Mikkiga looma arsti juures , tegime talle marudaudi süsti ära. Mikki oli ikka päris raske mul andis teda ikka puuris vedada. Siis tõime mikki kodu ja läksime Säästu Marketisse ostime süüa ja käisime ka Selveris. Mind tabas üllatus kui Kätlin ütles et mobiile on veel alles, see on ikka tõeline üllatus. No eks meil valitseb ka hetkel majandus langus ju see hoidis ka tagasi et nii palju mobiile ei osteta. Õhtuboole oli suht rahulik Kriss käis külas ja nii me rääkisime igast asjast. Vaatasime telekat ja tuntsime ennast niisama vabalt. Õhtul olin ma ikka nii cäsinud et ei suutnud eriti kaua üleval olla läksin juba kella 00.10 magama. Minujaoks on see ikka suht vara magama minna võrreldes sellega et tavalisele tähem ma magama järgmise päeva 04 või 2 tunnil. Nii et täna läksin ikka normaalsel ajal magama.

No comments:

Post a Comment