Saturday 7 November 2009

Laupäev 07 November

Täna ma sain magama alles hommikul kella 02 aeg. Vaatasin elioni videolaenutusest filmi Kinnunen. See film rääkis eestisse tulnud Soomlsest tema tegemistest siin, Eesti keele õppinkutest. Oli päris hea film. Peale seda ilmi ei tulnud mul und ja hakkasin telekat vaatama. Ega selt midagi head ei tulnud aga siiki. Hommikul olin juba enne 06 üleval, lihsalt uni läks ära ja kõik. Kuigi oleks tahnud edasi magada, aga und enam ei tulnud. Ma oleks täna tööle hiljaks jäänud jäin muusikat kuulama ja siis hakkas ka uni tulema aga õnneks asjasin ennast enne püsti kui päris magama oleksin jäänud. Tööl oli laupäeva kohta kuidagi ebaharumuspäraselt rahulik. See hirmutas meind veidi, teatsin et laupäevad tavaliselt nii vaiksed ei ole. Ja siis kuskil 12.30 aeg hakkas rahvast tulema ja lõppu ei olnudki näha. Õnneks olin ma selleks valmis ka. Selist rabelemist jätkus meil seal kuskil õhtuni 18.30 siis hakkas taas rahulikumaks muutuma. No pole ka mingi ime homme on ju isadepäev ja kõik ruttavad kuskile maale või linnast välja tulevad selverist läbi laovad auto toitu täis ja siis lähevad linnast välja. Õhtul koju jõudes olid mu jalad nii läbi et ma ei saanud enam astudagi. No eks see ole minu töö eripära pean ju ma jooksma ja kõndima päevas mitmeid kilomeetreid maha. Aga vähemalt mulle meeldib mu töö. Juba käivad juttud et aasta algul tuleb jälle uus koondamine ja palga kärpimine. Täitsa hulluks ajavad asja kohe. Ma loodan et mind ei koontata väga loodan seda. Aga mine tea kõigeks tuleb valmis olla.

No comments:

Post a Comment