Monday 23 November 2009

Esmaspäev 23 November

Täna ma ebaharilikult vara juba kella 07 olin üleval. Tavaliselt ma nii vara ei tõuse. Vaatasin hommikusl Pahasi tüdrukuid taas üle pikka aja. Mõtlesin täna korra et kuhu mu mäng jääb mis ma ostsin osta. ee vahendusel. Sain korra seda mõelda juba tuli postiljon uksetaha nja ütles et mul on tähitud kiri nii saingi ma enda mängu kätte. Ma tahsin kohe seda mängu proovida aga kuna mängu konsool on Leena käes siis ma veel ei saa seda mängu proovida. Täna siis läksime juba varakult linnapeale, ema käis elisas ära ja võttise sealt endale tigipoksi. Tegi endale tähtajalise leppiingu 2 aastaks. Ma mõlesin ka juhust kasutada ja tegin enda emt pakketi ümber. Nüüd on ka minul minu emt pakket. Ma pidin ka selle pakketi endale tähtajaliseks tegema nüüd on mul pakketis 60 minutit kõnesid 30 mb internetti ja sms ma ei pannud oma pakketi. Arsti juures käisin ka ära sain sinise lehe kätte ja kolmapäevast lähen tööle. Töö juures käisin ka ära kõigepealt läksin lukkupoodi ja vaatasin mida teha saan selle ukse telefooniga. Maido ja Jaanus olid parasjasti mõlemad seal nii me siis rääkisime seal ja vaatasime mis teha saab sell ukse telefooniga. Antsin oma sinise lehe Selveris ära ja läksin leenat otsima aga selgus et ta ei olegi hetkel tööl tal on laps kodus haige. Pole midagi teha küll ma hakkam saan loodan et saan ta enne kätte kui reisile lähen. Kodus üritasin digipoksi käima panna käima ta läks aga pilti ette ei saanud sest meil pole korralikku antenni. Helina helistas siis mulle palus mind appi toidu kotte kodu tooma. Nii ma siis jooksingo kohe team juurde. Ma tahsin täna ka Võhmasse minna aga see ei õnnestunud mul täna kuidagi. Sest helina juures oli nii hea et ma ei saanud sealt mitte kuidagi tulema. No ega ma poleks tahnud ka. Me rääkisime seal paljudest asjadest tulevikust mis meid ees ootab. Küll see Pedro ka kunagi aru saab et ta ei saa tulle mitte kuidagi tulla meie vahele. Meil on alati mõnus koos olla ma ei tahagi mitte kedagi teist enda kõrvale.Ma olen õnnelik et ta mul olemas on ma ei taha mitte midagi muud kui temaga koos olla.

1 comment:

  1. vau, ivar kas sa oled endale kedagi leidnud või?
    kui siis, palju õnne!

    ReplyDelete