Tuesday 24 November 2009

Teisipäev 24 November

Täna ma magasin suht kaua vahepeal ärkasin küll ülesse aga siis jäin jälle magama. Täielikult ärkasin ma täna alles kella 11.30. Muidu oli suht vaikne päev täna. Ei teinud mite midagi erilist lihsalt olin niisama. Ma tunnen ennast veidi väsinuna ma ei tea mille asi võib olla kas selles et see haigusega võitlemine on nii palju energiat võtnud või ma ei tea miks ma nii väsinuna ennast tunnen. Helina käis ka täna mkinu juures aga ma ei tea miks mul täna ei olnud nii mõnud olla kui eile. Võibolla oli asi selles et me ei tunnud ennast eriti vabalt, sets ema oli ka täna kodus nii et me ei saanud ennast mõnusalt tunda. Ültse olin täna kuidagi rohkem pinges Helinaga suheldes. Vahest tekkib mul kahtls kas tema siiski on minujaoks see õige. Vahel on mul tunne et ma lihsalt ei tea mida teen otsin lähedust sets kardan üksi olla või üksi jääda. Ma ei taha teha vigu ja mitte kellegile haiget. Lihsalt ma ei tea vahel mis mul viga on ükskord on mul teamaga hea olla olen õnnelik siis jälle teinekord ei tea mida teha. Miks see kõik peab nii raske olema, võiks olla lihsam võiks olla suur tunne mis jääb kesma elu lõppuni. Ma tean et seda ei juhtu ja see ei ole võimalik. Ma tahan temaga koos olla ja tahan olla ka õnnelik aga miski minu see ei lase . Ma ei tea miks see nii on, oleme ju olnud nii kaua tuttavad olen teda nii kaua taga ajanud ja nüüd kui lõppuks on kõik hästi hakkan ma kahtlema või mõtlema et kas ta ongi see õige. Ma olen ikka loll küll. Võibolla pean ma mingisuguse pinna vaatama kus me koos olla saaksime, aga ma ei taha samas ka kiirustada. Ma tahan ikka täitse kindel olla et team on ikka see õige. Ma tahan siski olla õnnelik ja ma tean et Helaga ma suudan seda.

No comments:

Post a Comment