Wednesday 18 November 2009

Kolmapäev 18 November

Täna tuntsin ennast veidi paremini kui eile hommikul. Ju siis oli väikest viisi minu ravist kasu. Magasin täna suht hästi tõusin ülesse kella 10 paiku. Kella 12.20 läksin arsti juurde. See oli esimene kord mil ma väljas käisin peale esmaspäeva. Arsti juures läks mul suht kiiresti sain pratiliset kohe arsti juurde. Arst ültes jah et mu kurk on jah veidi punane ja kirjutas mulle rohtu. Peale seda läksin ma koju ja käisin veel ka abtekist läbi ja ostsin rohu ära. Helina helistas mulle ja tuli siis mulle ka külla. Helina ei leidn ud mina maja algul ei leidnud ta minu maja ülesse siis läksin ma talle vastu ja tõin ta koju. Meil oli helinaga päris tore aeg me nautisime mõletad seda aega mil me koos olime. Siis helistas Kriss ja ütles et kas ma ei aitaks tal Puhkuse avaldust teha ma aitasingi. Meil kõikidel oli koos tore olla. See oli kuni seniajani kui tuli aeg lahkuda. Mina nagu ikka ei saa ju eriti välja minna ega ma ei julgenud ka, sest ma pean ju kunagi ka terveks saama. Kriss siis saatisiki Helina ära ja kui ma talle helistasin olid nad helina juures mõlemad. Kuigi väidab et nende vahel pole mitte midagi nad ainult suhtlevad aga ma ei usu seda. Jälle ma lendan samasse orgi otsa nagu alati. Sõbrad ei peaks ju nii tegema teineteise tüdrukut üle lõõma. Ju ta siis ei ole tõeline sõber. Ma pean ikka oma sõpru tõeliselt valima. Seda ma temalt küll ei oodanud lihsalt ma ei tea võibolla mõtlen ma üle aga ma ei tea lihsalt ma kahlen kõikiges selles. Ma peaksin ju krissi usaldama aga mis puutub naistesse siis ma teda kohe mitte kuidagi ei usalda. Alles ta läks kaiast lahku ja juba ta otsib juba uut naist. Aga miks peab see olama just minu naine kellega mina suhtlen kellega mina loodan ühist tulevikku luua. No kui on nii last ta siis olla. Mis seal siis ikka pean selle üle elama. Ma olen ju sellega harjunud et minust tüdrukud ära võetakse. Ma ei põe ju siis peab see nii olema.

No comments:

Post a Comment