Monday 16 November 2009

esmaspäev 16 Nomember

Näed juba ongi juba üle poole kuust mõõdas. Küll aeg ikka lendab, ma ei saa arugi kui juba jõulud juba käes on . Tänane öö oli kuidagi rahutu. Ei saanud kuidagi magama jääda ja siis kui lõppuks magama jäin siis ei maganud ma ka hästi. Hommikul tabas mind meeldiv üllatus nimelt helistas täna himmikul minule Helina. See on tõeline üllatus sest eriti tihti ta mulle ei helista. Nii me siis rääkisime kuidas meil mõlemal läinud on. Siis küsisin et kuidas tal Pedroga läheb, ta ei taha temast mitte midagi kuulda. Aga Pedro ei saa sellest aru et kõik on nende vahel läbi. Siis ta ütles mulle et ma peaks talle Tele2 Kõnekaardi ostma siis saan ma talle tasuta helistada. Nii palju siis sellest. Võibolla saame isegi kolmapäeval veel kokku ka , pole juba ammu kokku saanud. Töö juures oli täna suht tihe, esmaspäevase päeva kohta oli päris palju rahvast. Aga pole midagi kui tööd on palju siis läheb aeg ka kiiremini. Aga muidu oli suht tõine päev. Täna siis oli viimast päeva taarapunt lahti siis ta läheb kolmeks päevaks kinni ja avatakse jälle reedel. Meil pannakse mingi plastiku press no kõik tehakse ümber. Pudeli laud lüüakse välja siis tuleb mingi konteiner ja siis veel ka plastiku press. Nii et meil läheb elu veidi kergemaks. Õhtul ma olin Inventuuris ja sain alles koju peale 22.25 ja olin ikka päris läbi omadega. Ma oleks saanud ka varem lõppetada aga 2 viimast kassat pandi alles kella 22 kinni ja siis ma sain alles nende kassade kotte lugema hakkata. Nii et pidin seal suht kaua niisama passima.Aga lõppuks sain ikka oma töö tehtud ja sain koju minema hakkata. Kokkuvõttes oli ikkagi raske tööpäev

No comments:

Post a Comment