Tuesday 3 November 2009

Teisipäev 03 November

Täna sain ma magama alles mingi kella 02 aeg hommikul. Kuigi mul oli täna ka töö päev aga siiki telekas tuli nii palju huvitavat. Panin ka igaksjuhuks mobiili helisema et ma sisse ei magaks. Mul ei länud seda vajagi, sest ma olin juba kella 09 hommikul juba üleval. Hommikul jõutsin ka ühe hea filmi ära vaatata. Fim rääkis ühest vanast laujast kes oli oma naisest lahus ja mõtles uut elu alustada. Nii ta siis otsiski endale elamispinda Kinnisvara maakleri kauda. Kinnisvara maakler oli noor naistervahvas kellesse ta armus. Kahjuks ei tundnud maakler sama. Nii nad siis käisid ja vaatasid kortereid, majau mitte ükski ei sobinud talle. Väga ilus film oli vähemalt hommikus sobis. Töö juures oli mul ka täna esime tund nii kiire nii palju asju oli vaja teha. Ni ma siis rabelesin esimesel tunnil. Aga ülejäänud päev oli rahulik rahvast eriti ei olnudki meil täna seal. Isegi eile õhtul oli rohkem rahvast kui täna. Nii et ikka tavaline teisipäev, rahval on ikka raha ikka päris otsa saanud. Ootavad kõik oma penisoni päevi, ja laste raha päevi. Nii et enamus inimestel on raha otsas ja see nädalavahetus tuleb ikak hullumaja sest siis hakkab meil ju ka uus kampaanija ja eks rahval on jälle vaja kõik seda ostma ja tambima hakkata. Täna tuli jälle meile müüdile odav kali mis läks ikka päris hästi kaubaks. Miks ta ei peakski minema kui liiter kalja maksab 4.50 see on ikka päris odav. Muidu maksab ta üle 13 krooni. Ostsin ka endale seda kalja ühe plokki ( 9 pudelit). muidu oli suht rahulik tööpäev.

No comments:

Post a Comment