Tuesday 17 November 2009

Teisipäev 17 November

Täna oli selline päev et ma ei saanud tööle minna. Lihsalt tuntsin ennast kehvasti helistasin pereasrstile rääksiin et mul on nohu ja väike palavik ja kurk ka valutab. Siis arst ütles mulle et ma ei läheks tööle nii ma siis ravisin ennast siin kodus. Kui nii saab sest ma ei taha eriti neid rohte võtta organism peab ise toime tulema haigusega. Helina helistas täna hommikul mulle see oli ka meeldib üllatus sest tavaliselt seda ei juhtu, ta helistab küll mulle aga vaid väga harva. Nii me siis rääkisime rääkisime ja aina rääkisime. Temaga on nii hea rääkida meil on mõlematel sarnased huvid nii et me saame rääkida paljudest asjadest. Töö juurde helistasin ka täna et ma ei saa täna tööle tulla . Eks ma selle tõve teisipäeval saingi ei ravinud ennast korralikult terveks. Nii ma siis nüüd põen ja haiguse vimm on ikka sees. Pole ennast korralikult terveks ravinudki. Täna sain ka Tallinkilt Ülllatuse nimelt sain kinkekaardi reisimiseks nende laevadel. Helistasin Khaledile ja ütlesin et võiksime sinna minna koos. No mingi vaheldus ikka hallile argipäevale. Õhtul tuli ema koju eile olin ma üksi kodus ja täna ka terve päev. Õhtul alles tuli ema koju. Nii hea kui sul on vanemad vähemalt üks vanem. Ma pean olema õnnelik et ema mul olemas on paljudel pole sedagi.

No comments:

Post a Comment