Friday 6 November 2009

Reede 06 November

Tänasel hommikul oli minu hea päev. Nimelt ma ei vaadanud täna hommikul telekat. See on ikka suur saavutis ma ju vaatan liiga palju telekad ja kui ma ühel hommikul enam telekat ei vaata siis on see väike samm suurest sammust. Nimelt tahan ma jõuda nii kaugele et ma enam ütlse nii palju telekat ei vaata. Tõõle jõudes ma üllatusin et nii vähe rahvast poes on . See on ikka suur üllatus sest nagu reedel ikka on rahvast ikka metsikult poes. Aga õnneks oli täna erinev reede teistest reedetest mis oli ka hea. Leenat nägin ka üle tükki aja tööl, ta oli nimelt haige nii kaua mingi kaks nädalat ei olnud teda tööl. Nii hea oli taas teda üle pikka aja näha. Aga üldiselt oli suht mõnus päev. Mõtlesin et ostan endale ühed normaalsed kõrvaklapid kuigi algul veidi kahtlesin aga siis ostsin siiki ikka ära. Head kõrvaklappid käivad hea muusika kuulamise juurde. Kõrvaklappide pealt ei tasu kokku hoida olen seda kogenud. Täna tabas mind ka üllatus nimelt sain täna taas ühe ammuse tuttavaga kokku, ja selgus et ta täätab G4S. Kristot oli taas üle pikkas aja hea näha. Ja mulle oli üllatus et Kristo töötas turvamehena. Ta on hea turva vähemalt mulle jäi selline muje, tal oli nimet täna esimene tööpäeva peale koolitust. Kristoga sai veidi ka juttu ajetud mida ta teinud on . Lahe ma loodan et ma näen teda ikka veel ja me suhtleme ka edaspidi. Hea et me saame suhelda ja loodan et me kohtume ka edaspidi. Ta on ikka päris lahe sell.

No comments:

Post a Comment