Thursday 12 November 2009

neljapäev 12 November

Täna ma magasin ennast ikka korraliklt välja ärkasin nag tavaliselt ikka peale kella poolt kaheksat hommikl. Täna oli jälle ml juba töö päev sel nädalal jba järjestiklt kolmas. aga pole midagi selle eest sain vahepeal päris palj puhata. Nii et ma saan ar mida inimesed mõtlevad ki sa oled viis päeva järjest tööl. Töö jres oli täna rahlik Tiina oli tööl ma ei tea ma kohe kardan vahest teda. Kuigi jah peangi kartma ta on ju minu otsene ülemusus. Valduriga sai ka täna veidi rääkitud, aga üldiselt püüan ma temaga võimaliklt vähe rääkida. Sest ma ei tohi eriti mitte kellegiga seal rääkida, vaid pean oma tööd tegegema või siis leidma endale midagi mida ma saaksin teha. Aga muidu oli kõik korras, peasi et mu tööga seal rahule jäädaks. Tänas käis meil taarapunktis Torma töömees. Nimelt hakkatakse meil järgmisel nädala paigaldama pudele pressi mis pressib plastik pudelid ära ja siis ta käis meie ruumi üle mõõtmas. See on hea siis me ei pea nii palju jooksma seal taarapunkti vahet. Inimesed on ikka päris lolliks läinud see majandus langus ajab neid hulliks see ei ole enga am normaalne. Nimelt on asi selles et homme saabuvad meile müügile mobiil telefoonid hinnaga 399 krooni. Meil on neid 80 tükki ja me saame veel 30 tükki jurde kui nõudlust on. Aga inimesed juba küsivad ja helistavad et millal tulevad, palju neid on , kas kinni saab panna. No olge normaalsed see on ju puhas apsurtsus mingite mobiilide pärast tormi jooksma hakkata. Huvi pärast võin minna ja vaatata mis seal hommikul nii vara toimub võibolla teen ka pildi, kuidas rahvas tormi jookseb. Ma usun et tuleb tõsine rebimine nende mobiilide pärast. Õhtul helistasin krissile ja selgus et tal on täna sünnipeäv mida ma ei teadnudki. nüüd tuleb meelde küll et 12 November on tal sünna. Panin selle kuupäeva mobla mällu. Nii me siis oleme minu juures algul rääkisime maast ja ilmast. kriss on see inimne keda ma tõesti usaldan, kellele saan ma kõik oma saladused rääkida ja oma brobleemid. Nii me siis käksime pärast istuma Tegelaste tuppa võtsime väiksed napsud ja rääkisime kõikidest asjadest mis südamel. Ta on tõesti see inimene kes väärib midagi enamat. Ma kinkisin talle MP3 pleieri 8G ja Philipsi firma oma. Mul on nagunii mobiil kuhu ma oma lood panen milleks siis mulle MP3 Mängija. Rääkisime paljudest asjadest temaga on tõesti tore oleme temaga nii palju läbi elanud eks me oleme ühte moodi kah veidi mõlemad puudega. Eks me aitame üksteis nii kus oskame. Täna tuli mulle kiri ka Brüsselist minule tuli aga Toivole mitte nii ma siis saatsin selle ka Toivole. Ma ei tea miks toivole seda kirja ei tulnud ta ju sama inimene kui mina. Ilma Toivota ei saaks ma seal hakkamagi, Toivo on mulle nagu isa eest keda mul pole olnud. Nii et ühesõnaga asi tomib,ma loodan et sellest konverentsist midagi kasu ka on. Kuigi eriti ei usu et me midagi sellega saavutame. Saaks me vähemalt kuskile projekti taas see oleks ikka väga lahe. Aga praegust majandus seisu arvestades ei toimu mitte midagi.

No comments:

Post a Comment