Wednesday 11 November 2009

Kolmapäev 11 Oktoober

Täna ma ärkasin ikka suht varakult. 05.30 see on ikka väga vara vähemalt minujaoks. Svetaga vaatasime hommikul Life Tv mis on ikka päris huvitav Kristlik telekanal. seal ammutan ma vaimujõudu ja saan ka muud kasulikku infot kuidas usteel edasi käija. Mul ei ole ju siin Viljandis veel oma kogudus kus ma võiksin ennast vabalt tunda Saimon oli väga hea Viljandi perekirikus aga see hääbus set inimesi ei käinud koosolekutel. Nii kahju on sellest nüüd , ju siis oli see mingil määral vajalik et ta nii läheb. Kuigi ma tean et Inimesed tulevad nendel raskelel aegadel üha rohkem jumala juurde. Nad püüavad leida sisemist rahuolu mis neil hetkel puudub. Mina olen tänulik jumalale selle eest et ma saan vaatata kristlikut Televisiooni ja kuulata Kristlikut raadiot see aitab mind väga palju. Lõppuks ometi tuli täna ka üüri lippik ära ja mis üllaus mina kartsin et sooja eest see tähendab keskütte eest peme maksma mingi 1500 või 2000 krooni kuus aga oh üllatus kütte oli vaid ligi 700 ja terve selle kuu kommunaalide arve oli alla 1000 krooni. Sveta kes elab Võhmas ühetoalises korteris peab maksma rohkem kui meie kes me elame Viljandis 2 toalises korteris. Ma ei tea millest see oleneb võibolla sellest et Korteriühistul on hea lepping käes soojafirmalt. Töö juures läks täna eeg kuidagi lennates. No eks oli teha ka ikka omajagu. Taarapunktis ma mõllasin ikka ka päris tihti nüüd tuuakse vist kogu plastiktaara kodust ära. vahepeal oli vaikne aga siis jälle tuleb seda taarat täie hooha. Hea et ma ikka veel reedeks kaste tellisin nii igaks juhuks mine tea. Mulle meeldib selveris töötada aga ma ei tea kua ma saan seal olla. sest see abakindlus valitseb tänapäeval igal pool. Millal see turg ükskord ometi tõusma hakkab, siis saame end veidiki turvalisemalt tunda.

No comments:

Post a Comment