Sunday 15 November 2009

Pühapäev 15 November

Täna oli suht vaike päev. Tõusin alles peale Kella 10 Ülesse. Magasin ikka sukaua, aga magama minekuga on brobleeme. Tavaliselt lähen ma magama mingi 02 või kella 03 aeg. Täna proovisin uut emt teenust, mingi muusika plier laadisin muusika arvutisse ja üritasin mobiili ka laadida aga kuidagi ei saanud siis vaatasin nettist mis mobiilid teenust toetavad ja kuna see on veel nii uus asi siis minu pobiili selles nimekirjas ei olnud. nii ei saagi ma mujal muusikat kuulata kui vaid arvutis. teenus maksab muidu 35 krooni nädalas mis ei ole kuigi suur summa muusika eest. Aga ma tahan ikka muusikat kuulata mujal ka kui ainult arvutis näiteks mobiilis. Aga hetkel ei saa ma seal muusikat sinna laadida. Nii et kui nädal mõõdas siis ma katkestan leppinku ja aktiviseerin uuesti kui minu mobiil ka seal teenuste nimekirjas on. Aga muido on see hea mõtte kuigi sinna on veel päris palju vaja muusikat üles laadida. Ja siis saab mobiili muusikat laadida. aga hetkel on see vist alles algus järgus paljusi eesti artistide plaate pole lihsalt seal. On vaid mõned üksikud plaadid. Aga muidu on emtel hea mõtte selle tootega turule tulla. Muusika24 võiks ka selleise teenuse turule tuua. Täna käisin ka Krissi juurues, lihsalt olime niisama rääkisime meenutasime vanu aegu. Hea et mul selline sõber on nagu kriss mul ei ole palju sõpru aga tema on üks parimadi. Kui nüüd mõelda siis mul on väga vähe sõpru aga need on tõelised sõbrad. Näiteks Khaled ja siis veel ka raul kui me kokku kõik kokku saaksime siis oleks päris lahe seltskond koos. Ma arvan et meil oleks nii paljust rääkida ja leiksime kohe kõikidega ühise teema. Khalediga võiks koos kuskile reisima minna, ültse võiks kõik kolmekesi kuskile minna teise riiki seiklema vot see oleks alles lahe. Peaks ära proovima selle varjandi. ma arvan et meil saab ikka väga lõbus olema.

No comments:

Post a Comment