Sunday 29 November 2009

Pühapäev 29 November

Ja ongi varsti Novembri kuu läbi. Küll aeg lähe ikka kiiresti. Alles oli jaanipäev ja juba ootame jõule. Täna ma magasin kuidagi rahutult kui aus olla siis ei maganud ma ültse. No vahelduva eduga ma ikka mgasin aga siiski vähe. Lõplikult tõusin ma juba kella 09. Mul ei olnud täna mitte midagi plaanis lihsalt olin niisama. Helina käis täna minu juures, ma kardan veidi ta on minu külge klammerdunud et ma hakkan kartma. Ma ei tea muidu oli meil ju tore aga kui tekkib aeg lahkumiseks siis ta ei taha mitte kuidagi lahkuda. Veel teeb mind veidi murlikuks ka see et ta mõtleb liiga palju ette. Nagu ma ise seda ei tee muidugi ka mina mõtlen vahest liiga palju ette. Ma ei kujuta ette seda et me peaksime päevast päeva koos olema või koguni koos elama. Mitte et see oleks paha mõtte aga ma soovin see kord kõike seda rahulikumalt võtta, ja jõuda selgusele selles kas tema ongi see keda ma olen terve oma elu otsinud. Ma loodan et ta mõistab mind et ma ei taha kiirustada. Kriss helistas mulle ja kutsus mind külla aga ma ei saanud talle külla minna, sest olin veidi väsinud. Veidi rääkisime temaga ja siis ütlesin et ma võin talle teisipäeval külla tulla. No eks vaatame kui tihe graafik mul teisipäeval on.

No comments:

Post a Comment