Friday 20 November 2009

Reede 20 November

Täna oli mul suht vaikne päev ei teinud mitte midagi erilist. Olin lihsalt niisama ja ravisin ennast. Kuigi ega ma nüüd eriti haige ka nüüd ei ole aga siiski parem karta kui kahetseda. arsti peab ikka kuulama kui tema ütleb et peab koju jääma siis ma ka jään. Täna tegin ma ka ühe väga hea diili nimelt ostsin endale PSP mängu Colin Macrai 2005 poes maksab see mäng 500 krooni mina sain selle mängu 200+ 35 krooni postikulu. Ma olen seda mängu juba ammu endale tahnud ja nüüd siis saingi. See on hea mäng ma ei kahtlegi selles. Kõigepealt pean ma selle mängu endale saama. Kantsin raha juba üle ja mäng lubati ka juba posti panna. Mängu ostsin Osta.ee kaude sealt leiab vahel ikka päris põnevaid asju. Siis tegin ma endale ühte portaali konto kus saab mängu konsoole ja kõike muud ka ja seda kõike tasuta. Aga reaalsus on sootusk teine hea on kui ma seal ültse midagi saan, sest kõik asjad on sealt juba ära antud. Nii et kes hiljaks jääb see ja ilma jääb. No eks ma vaatan kuidas see portaal ennast õiggustama hakkab, oleks hea saada külle endale mingi I pod see oleks päris lahe. Siis olen minagi siis popp ja noortepärane. Sest Appeli tooted on ju poppid ja noortepärased. Nii et vaatame mis saab. Helinaga on mul ka nüüd kõik korras, ta helists täna mulle. See on ikka nii lahe et ta pedrost lahti sai. Ma küll ei taha temale halba aga see ei olnud enam normaalne kuidas ta Helinaga käitus. Aga nüüd oleme me temaga koos ja ma loodan et meil hakkab uus elu. Ma olen õnnelik et mul keegi vähemalt olemas on.

No comments:

Post a Comment