Thursday 26 November 2009

Neljapäev 26 November

Täna ma oleks äärepealt sisse maganud. Kui ema poleks mind üless asjanud siis olekski sisse maganud. Kuigi vahepeal olin ma ikka päris üleval ja siis tuli uuesti uni peale. Töö juures oli täna suht egus sest uus kampaanija hakkas ja siis siblisid kõik nagu sipelgad ringi. Selveris meil käibki kõik kampaanija järgi üks kampaanija lõppep teine algab. Õnneks algab mul varsti puhkus nii et ma ei pea seal kaua olema enam. Esmaspäeval olen veel tööl, siis hakkab mul puhkus. Muidu läheb mul rahulikut, aga töö juures väsivad jalad ära see on ka aru saadav sest ma olen terve päev jalgadel. Helina helistas mulle küsis kuidas mul päev läks. Ta on ikka nii armas, ma ei tea kuidas ma ilma temata hakkama saan. Armastan vist teda ikka tõelisel. Tahsime koos minna Smailersi kontserdile aga see kontsert on välja müüdud. Nii et see kord ei saa koos kontserdile minna. Aga küll tulevikus saame ka koos kontsertitel käija.

No comments:

Post a Comment