Friday 27 November 2009

Reede 27 November

Täna ma siis ei maganud korralikult, ärkasin hommikul juba päris varakult. See on alati nii et kui ma tööl pean olema ei saa ma kuidagi ülesse aga kui on vaba päev siis ärkan juba suht varakult. Täna suutsin õnneks kõik oma päeva eesmärgid täita. Esiteks võtsin ma ukse telefooni maha et vaatata mis firma oma meil siin ukse telefoon on. Ja ma sain sllga hakkama kuigi ega meil siin korralikke tööriistu ei ole aga ma sain hakkama. Siis läksin selverisse luku poodi antsin neile siis selle ukse telefooni firma ja mudeli numbri neile. Siis selgus et see ukse telefoon on suht kallis mingi 750 krooni maksab aga midagi pole teha on vaja muretseda mis muud. Siis tegein endale reisi tervise kindlustuse ja siis reisi tõrke kindlustuse ka juhuks kui peaks vaja minema. Tervise kindlustus 100000 USD peale maksin alla 100 krooni mingi 80 krooni ringis. Ja siis veel ka 10000 krooni reisi tõrke kindlustus see maksis ikka palju kokku läks kõik maksma 218 krooni. Aga siis selgus et nettist oleks ma veel odavamalt saanud, teinekord olen siis targem ja teen nettis selle kindlustuse ära. Eks mul on ka veidi infot rohkem, nüüd siis teinekord teen nettis kindlustuse. Siis nägin ka leenat ja ütelsin talle et ta võiks mu PSP tagasi tuua, siis saan ka oma uut mängu proovida. Helina helistas ja tahtis minuga kokku saada, läksingi talle vastu aga võibolla tuli ta teist teed mõõda nii et täna me kokku ei saanud. Püütsin talle helistada aga ju tal siis oli tegemist ja ei kuulnud minu kõnet. singelis sai ka täna taas üle pikka aja käidud. Seal on kõik endine Margetis oli kahju ta käib singelis tööl salle tegemas. Ega tal seal eri hea ei ole nagu paljudlel sellistel toetatud töödel pole töö tegija mitte keegi. Temast sõitetakse üle ja tehakse mis heaks arvataks temaga. Tavaline töökoht on ikka hulka parem seal oled sa ikkagi inimene ja töödegija. Sellistel puhkudel tunnen ma et Enese esidajate liikumine on just õige aeg tulla. Aga kus sa tuled kui keegi ei taha sellest mitte midagi kuulda. Nii me siis peamegi veel jõulisemalt peale tulema ja ennast essindama. Aga nagu õeldakse siis kõik tuleb õigel ajal.

No comments:

Post a Comment