Monday 9 November 2009

Esmaspäev 09 November

Täna oli mul suht rahulik päev. Olin eile jälle liiga kaua üleval. See hakkab mulle juba harjumuseks kujunema. Nii et magama läksin ma alles vist mingi kella 03 aeg. Hommikul ärkasin ma alles kella 11. siis käsime emaga veel poes ja arutasime mida osta. Ema ütles mulle et ma pean temale 1000 krooni andma iga kuu nagu me kokku leppisime. Mina hakkasin protestima et nii palju ja kommunaalid pean ju ka veel maksma. Ema aga rahustas mind et see 1000 krooni on kõige eest küll ta siis ise edasi majandab. Mul pole midagi selle vastu et ma maksaksin rohkem aga hetkel kui mul on nii palju järel makse ja ka veel oma maksud siis ma lihsalt ei saa rohkem maksta. Hea seegi et ema mind mõistab ja minust aru saab. Täna käisin korra ka poes rääkisin margusega juttu. Homme lähen ma tema eest ju tööle ja siis kolmapäeval ja neljapäeval olen ma ka tööl seda juba enda eest. Krissile helistasin ka täna küsisin kuidas ta läheb ? Eks Kriss ka igavleb nagu minagi aga kokku me ei saanud. Need kuud ja nädalad lähevad ikka nii kiiresti et ei saa kohe arugi. Aga mis seal ikka kui sul töö on siis lähebki aeg kiiremini. Varsti me läheme jälle Brüsselisse ma loodan et sellest saab üks meeldiv koostöö olema. Ma ise tahan siin Viljandis kõigepealt Enese esindamise käima lükkata aga näib mis sellest siis saab. Üksi ma nagunii seda ei suudaks mul peaks ikka abilisi ka olema. Ma arvan et meeskond kes sellega võik hakkata tegelema. Kuigi ma tean et kerge ie saa see olema. Aga ma tean et sellist liikumist on vaja üha rohkem ja rohkem on abivajajaid kes ei tea kuidas käituda mingis situatsioonis ja mis on nende õigused. Ega minagi ei suuda kõigi õiguste eest üksi seista.

No comments:

Post a Comment