Thursday 5 November 2009

Neljapäev 05 November

Täna oli suht tavaline päev. Ei teinud mitte midagi erilist. Isegi Kunsti ringis ei käinud ma täna lihsalt ei jõudnud olin vist veidi väsinud ka. Ma pole ju korralikult puhata ju saanudki. Iga päev käin kuskil või teen midagi. Täna käisin ka boulingut mängimas päris mõnud oli , taas üle pikka aja boulingut mängida. pean ennast Kevadeks vormi viima sest siis tulevad ju võistlused. Pean nii palju kohal käima kui saan. Ma loodan et saan palju käija. Sest konkurent on päris tihe meeskonda nüüd käivad ikka päris paljud mängimas ja eks tuleb reimemine kes saab meeskonda kes mitte. Nii et pean ennast heast küljest näitama ja tulemused peavad ka tasemel olema. Ma arvan et kui ma 100 punkti mängu saan siis see on minu kohta üsna hea. Eero arvab et 130 on hea aga selleks et sinna maani jõudma peab ikka kõvasti trenni tegema. Tänaseks tulemuseks jäi mul ainult 73 või midagi sellist. Algus läks päris hästi läksin pingevabalt mängu. Ei mõenud mitte millegi peale lihsalt viskasin ja mida aeg edasi seda suurem surve mul tuli sest ei tahnud ma ju viimasesk jääda lõppuks ei jäänudki viimaseks. Aga eks ole kevadeni aega harjutada. Ma arvan et kõigepealt pean ma seda pinge vabadust õppima lähen ja viskan oma visked ära ja ongi kõik. Lõpp tulemus selgub mängu lõppus ma arvan et ma pean seda õppima. Eks suurtelgi sportlastel veavad väistlustel närvid alt aga ma ei tahaks et see minuga juhtuks. nii et tööd on vaja palju teha. Käisin ka õhtul seleris vaatamas neid hulgi päevi vot seal oli ikka rahvast. Homme tuleb veel hullem päev ma arvan. Mitte ei arva vaid ongi nii . Ja laupäevast ei tasu rääkidagi siis põrutavad kõik ju linna maa inimesed ka. Nii et ma olen valmis kõige hullemaks. Peasi et töökoht on olemas ja tööd saan teha. See on antud olukorras kõige olulisem.

No comments:

Post a Comment