Tuesday 1 December 2009

Teisipäev 01 Detsember

Täana siis ongi juba jõulu kuu käes 24 detsembril ongi juba jõulud. Mul siis hakkas täna puhkus nii mõnud on ikka puhata vahel. Täna olin ma jälle unetute klubis ma ärkasin juba kella 05 ülesse. No mis sa teed kui und lihsalt ei ole. Käisime emaga pangas ta laenas mulle rahae et ma saaksin eurosid osta. Mul polnud hommikuks ikka puhkuse raha üle kantud. Aga mis ta teed rasked ajad aga tööline ei pea sellepärast kannatama. Täna oli ültse mul selline tihe päev. Siis sõitsin Võhma juuksurisse. Tädi veerat pole ma juba ma ei tea mis ajast näinud, nii me siis seal rääkisime mis mel uudist on ja kuidast ültse on läinud. Ja selle asja sees sain ma ka oma parukast ka lahti. Siis tulin tagasi linna ja ikka polnud mul raha üle kantud. ma hakkasin juba kannatust kaotama. No kaua võib ausalt, eks ma siis olin nii närvis et ajasin ema ka nävi, no aga mis sa teed kui oled oodanud puhkuse raha ja seda ei näi kuskilt tulevat. Siis laenasin emakäes jälle 300 krooni et ma saaksin endale habeajamis terad ja vahu osta. Poest oli mul ka selline tuju et ma olin kõikide peale pahane et kaua võib. Läksin koju siis avastasin alles et mul on raha üle tulnud. No läks ikka neil seal aega. helina he4listas ka täna ja rääkis mida ta teeb, kuigi mina olin just parasjagu bussis ja sõitsin Võhma poole. No tal ei ole eriti milleski rääkida aga ta ikkagi helistab mulle. No mis seal ikka eks ma pean sellega leppima. Ma ei jõudnud täna isegi Krissi juurde kuigi väga tahasin teda näha. Õhtul helistasin takso endale järgi sest bussiajad ei sobinud mulle eritija nii ma siis läksingi taksoga. Kuigi ega see ka nii lihsalt ei käinud takso oli juba ammu maja taga ja ootas mind ja mina läksin maja eest ja ei märganud taksot nii et ta pidi mind isegi mind ootama. Aga õnneks lõppes kõik õnnelikult ja ma sain ilusti bussijaama. Buss oli ka tasemel bussis oli isegi WIFI sees. Vot kui kaugele me oleme juba arenenud. Varsti saab kõikides bussides traatita võrku kasutata. Nii et mis võib veel juhtuda lähema 10 aasta jooksul seda ei tea keegi ette.

No comments:

Post a Comment