Tuesday 22 December 2009

Teisipäev 22 Detsember

Jõulud tulevad ikka põõrase hooga 3 päeva pärast ehk siis 25 detsembril on jõululaupäev. Kus pered tulevad kokku lapsed sõidavad maale vanaema juurde, ja siis jõuludel on inimesed veidi avatumad kui muidu. Kui muidu inimene kirikus ei käi siis jõulude ajal on kõik kirikud puupüsti täis. Alles jõulude ajal tuleb neil meelde oma hinge eest hool kanda. Muul ajal nad kirikusse ikka ei lähe teenivad oma jumalat milleks on raha. Tõesti ma ei saa aru kuidas inimesed saavad olla nii materjaalselt mõtlevad. Nad mutkui püüavad et saada rohkem raha saada ilusamaid asju, minna kaugemale maale. See ei ole ju elus tähis elus on tähtis see et sa oma ligimest näeksid ja teda aitaksid. Eestlane on ikka selline inimene kes mõtleb vaid ise endale, mis parata ka mina olen endas selliseid külgi märganud. Ja siis veel see Eestlaslik kadedus püüda oma naabrit üle trumpata võimsamata ja ilusamate asjadega. Aga mis neist asjadest kasu on kui sa ei saa teispoolusesse seda kaasa võtta. Ma püüan elada Piibli põhimõttete järgi, kuid ka mina olen pattune ma ei eita seda. Vaid üksnes Jeesus oli pattuta. Nii siis püüan minagi elada nii nagu ma oskan. Ei taha emale muresi tekkitada. Kuigi jah minu rahaasjad pole kaukeldki korras aga nendega pean ma tegelema. Täna käis mul Helina külas ma ei saa aru miks mul on selline tunne et ta ikka ei ole see õige. Temaga on hea ma ei eitagi seda, aga samas ka raske, ega minugagi kergem pole. Pean õppima teiste inimestega arvestama. Aga siiski on mul tunne et ta ikka ei ole minujaoks see õige. Ma ei tea miks kas ma olen tüdinud temas või milles asi on. Pen hakkama selle brobleemiga tegelema ja kui vaja ka spetsialisti poole põõrduma. Sest ma ei saa aru mis minuga toimub ? Kuigi iga inimene tahab kedagi enda kõrvale aga ju on minu saatus selline. Ei ole üksi hea kellegiga koos ka pole hea ma ise ka ei tea mida ma tahan.

No comments:

Post a Comment