Wednesday 16 December 2009

Teisipäev 15 Detsember

Täna ma ei saanud kuidagi moodi ülesse. Aga siiski pidin ma ülesse saama ja võtsin ennast kokku ja tõusin ülesse. Tööle pidin ma täna juba kella 10 minema, kuigi tavaliselt lähen ma tööle kella 11. Peaasi et ma ültse saan tööd teha ja et mul töökoht ültse alles on. Pean olema üks õnnelik inimene. Sest paljudel ei ole ju tööd mida teha saaks. Töö juures oli täna suht vaikne aga selle eest on nädalavahetus jube töö sest rahvas hakkab vaikselt jõuludele mõtlema teevad oma ostud juba varakult ära. Õnneks tuleb mul peale tänast 3 vaba pöeva nii et saan ennast välja puhata. Täna tegin endale ka Emt Music Playeri uuesti lahti. Maksan nädale eest 39 krooni. Nüüd saan ma ka enda mobiili seda muusikat muusika playeris kuulata. See tähendab seda et minu mobiil toetab seda teenust. Kuigi algul ta ikka tõrkus ja siis pidin emt klienditeenindusse helistama. Ja ega ma seal ka midagi targemaks ei saanud. Aga muidu on kõik korras on töö ja ka puhata saan veidi nii palju kui kraafik võimaldab.

No comments:

Post a Comment