Wednesday 9 December 2009

Pühapäev 06 Detsember

Täna ma magasin ikka mõnuga ärkasin vist alles mingi kella 10.30 väga tihti seda ei juhtu kui ma nii kaua magan. Oli suhteliselt igav päev. Helistasin Krissile ja küsisin mis ta teeb, ütles et ei tee midagi. Nii ma siis läksingi tema jurde ja hakkasin oma reisi lugusi pajatama. Hea kui sul on hea sõber nagu minul on Kriss, temaga on lihsalt nii hea me oleme koos nii palju läbi elanud ja eks meil on ka ühiseid mäelestusi ka. Nii me siis rääkisime ja arutasime ja olime lihsalt mõnusad. Siis tahtis Kriss Linnapeale minna ise ei teadvat ka kuhu aga lihsalt tahtis välja minna. Ma tegin endale täna ka varase jõulukingituse nimelt tellisin endale Smilersi uue plaadi 2009. See plaat on ainulaadne sest seda plaati tehakse vaid 2009 eksemplaari, vot see muudab selle plaadi nii unikaalseks. Ma loodan et neid järku juurde pressima ei hakkata. Nii me siis läksime krissiga linnapeale selgus et meil läks kõhud tühjaks kuskile sööma ei tahnud minna ja ega meil sellejaoks eriti raha ka ei olnud. Nii me siis otsustasime minna Selverisse ja sealt endale midagi söödavat osta. Siis me läksime minu juurde ja hakkasime Jääaja multikat vaatama. Oli mõnus õhtu. Kuigi jah minu õhtu venis ikka päris pikkale sest vaatasin ka etv2 eesti filme mis olid suht head ja see hoidis mind ärkvel. Ültse on mul selle teleka vaatamisega brobleem ma vaatan lihsalt liiga palju telekat. Ja vaatan ka valimatult meelelahutust mis mulle sealt pakkutakse. Ja see on halb. Pean kuidagimoodi teleka vaatamist piirama ja rohklem hakkama raamatuid lugema.

No comments:

Post a Comment