Tuesday 22 December 2009

Esmaspäev 21

Täna ma magasin ikka suht kaua ärkasin mingi kella 11.00 ülesse. Eks ma pidin oma peatäie ära magama. Sest 2 päeva joom ingut ja siis ühel päeval läksin ma veel ka tööle see pole erti lihne. Aga ma sain hakkama, ja enam ei taha ma tükk aega midagi juua. Võibolla vaid uusaastaööl ühe pokaali sampust joon ära muud ei midagi. Emaga käisime täna linnapeal poes, käisime ka elionis ja ma küsisin sealt kas neil on juba see uus digpoks juba väljas nad ütlesid et ei ole. foorumist lugesin et keegiasjatundja hõikas välja mingisuguse kuupäeva 19 Detsember aga nagu ikka ei loe elionile need kuupäevad mitte midagi. Tõesti nii ei saa ju lubatakse ja siis ei suuteta oma lubadusi täita. Ennem olin ma küll elionist vaimustuses aga enam mitte set nagu ikka muutub inimese otsus nii ka minu oma muutus. Mitte niisama vaid ikka elioni tooteid ja teenuseid lähemalt tundma õppides. Ja siis ilus ikka päris palju vigu, ma olen neis pettunud :( Kriss tuli õhtul minu juurde ja siis me muljetasime et kellel kui paha täna hommikul oli. Minul ei olnud mitte midagi viga olin täitsa normis. Aga kriss ütles et tal oli küll hommikul ärkates päris paha. Nii me siis olime ja rääkisime ja vaatasime telekat. Õhtul siis mõtlesime et läheks kuskile kas lokaali või kuskile mujale. Mina ütelsin et võiksime minna Helinale külla mõeldud tehtud. Läksime Helina juurde kõigepeal söötis ta meil kõhud täis, siis vaatasime telekat ja tuntsime ennast vabalt. Kriss läks koju ja tahsin ka mina koju minna aga Helina lihsalt ei lastnud mind koju nii ma siis jäingi ööseks tema juurde. Ega ma eriti polekst tahnud tema juurde jääda aga mis seal ikka. Ma ei saa aru mis minuga toimub vahel on mul tunne et ma ei taha teda siis jälle tahan. ´Ju ma siis olen segaduses, aga eks näis mis meist siis saab.

No comments:

Post a Comment