Friday 18 December 2009

Neljapäev 17 Detsember

Täna oli suht rahulik päv. Kõigepealt magasin ma poole päevani magada on ikka nii hea. Käisin linnapeal kõigepealt SEB pangas et oma Kritiit kaarti kätte saada. Saingi selle kaardi kätte. Peale selle sain ma Krissiga kokku, käsime mõõda poode temaga otsisime endale süüa, käsme ka leola poes kus mulle meeldis üks salat aga seda salatit vist enam ei tehta Nii palju kui ma olen seal poes käinud siis ole pole seda salatatit enam olnud. Läksime siis Krissi juurde ja enne kui me sinna jõutsime märkasime et mingi trummi laat oli vanas ugasals meied hakkas asi huvitama ja hakkasime seda prlakkatit vaatama. Siis kutsuti meid laheksti sisse vot see oli alles elamus seal oli suhteliselt palju trumme ja me saime nendepel ka mängida. Seal ei olnud eriti palju inimesi vaid kõik olid omavahel tuttavad. Nii me siis läkidm edasi krissi juurde. Kriss pani oma moonakotti maha ja siis läksime minu juurde. Rääkisime vaatasime telekat sõime jõime mida veel tahata. Oli lahe Krissiga taas koos olla. Ka minul tuli varsti ennast sättima hkkata, nimelt ma pidin minema Vingeri jõulupeole esinema. Seal oli ka päris lahe kuii meie Ziinaga vaid laulsime seal. Ma ei tea ma võin ka eksida aga mulle tundub et Ziina on minust huvitatud. Tema käitumine näitab seda kuidas ta minuga suhteb ja kõik muud. Ma võin ka eksida aga lihsalt mulle tundub nii. Peale kontserti tulin ma kohe kojul. Ema helistas mulle veel et ma käiksin ka poest läbi ja ma siis läksin taas severisse. Sain sealt ka järgmise aasta oma, nii et mul on kõik olemas. Nii kalender kui ka selveri vihmavar, varsti antakse meile ka selveri jopped aga ma ei usus seda erii. Sest jopped on ju suht kallid aga mine tea võibolla siiski.

No comments:

Post a Comment