Tuesday 15 December 2009

Pühapäev 13 Detsember

Täna ma ärkasin suht hilja mingi kella 11 aeg. Täna pidin ma minema Toivo gruppi jõulupeola ja vaatasin et mitte hiljaks jääda. Ma juba hakkasin varakult kotti pakkima set ma ei tahnud mitte midagi maha jätta. Nagu alati jäin ma bussist maha ja pidin jala minema linna. Õnneks hakkasin ma küllalti vara tegutsema nii et ma sain ka bussijaamas ilusti ära käija. Ostsin emale nettist bussipileti ära ja nüüd siis pidin seda bussijaama kassast vormistamas käima ja sain õige pileti. Siis ostsin Helinale smardi kõnekaardi ära. Sinna jõudes oli enamus rahvast juba koos. Toivo juhatas seal juba vägesi, Disco masinad olid ka juba kohale toodud ja ära ühendatud. Nii et on võimalik ka pärast tandu vihtuda. Kõikide peale peab mõtlema. Ma ikka jäädnustasin ka seal nattukene kroonikasse, siis on ikka järmistel põlvedel ka nähe mida me teinud oleme. Laud oli ikka päris lookas ja seal sai iagüks endale meelepärast süüa ja juua. Ma märkasin ka erinevust nimelt selles et kui on koosolek siis ei ole kunagi nii palju rahvast koos viimasel koosolekul oli koos mingi 13 liiket. Aga kui on jõulupidu siis on ikka valdav enamus kohal. Sellest võime järeldada seda et laudadega pidu toob rohkem liikmeid kokku kui tühipaljas koosolek. Kuigi seal ju ka arutatakse olusi asju. Helina oli ka seal, ta istus minu kõrval. Ma võtsin täna seda Discori ametit ikka tõsiselt mitte nii nagu tavaliselt et panen mingi loo mängima ja siis kaon kuskile ära. Täna ma seda ei teinud valisin ikka tõsiselt lugusi isegi ei tantsinud täna vaid valsin tantsu lugusi. Lõppuks tuli aeg pidu lõppetada ja mna ka pidin oma muusika valimise lõppetama. Krissiga sain kokku ta tuli mulle posti20 vastu. Kuigi ta eriti ei teadnud kus see posti 20 asub. Läksime minu juurde ta oli ostnud endale Nu papadi dvd ja võttis selle minu juurde kaasa. Nii hea oli seda multikat vaatata. Nu pagadi on see multigas mida mina oma nooruspõlvest mäletan. Üle ültse on tänapäeval kõk nostalgija moes kriss tahtis mingit vene filmi ka osta aga peale Priljand käe ei olnud seal enam midagi. Nii ta siis ostis endale selle briljantkäe ja vaatas ja naeris selle filmi üle. Nii et oli mõnus ja tegus õhtu

No comments:

Post a Comment