Tuesday 22 December 2009

Pühapäev 20 Detsember

Täna pidin ma siis tööle minema alles kella 11.00. Nii et sain veidi rohkem kodus olla ja magada. Kuigi ega ma ei maganud nii kaua kui ma lootsin. Alati on nii et kui sa tahad magada siis sa ei maga, ja kui sa pead ülesse tõusma varem siis tahad sa just magada. Ma ei tea misks see nii on ? Aga minuga on täpselt nii. Tööle jõudes vaatasin et tuleb rahulik päev nagu pühapäevad ikka, aga selles ma eksisin. Rahavast käis poes ikka päris palju. Kassapidajad rääkisid et vahest rohkem kui eile aga ma sain hakkama. Eile oli mingi tipp tund kella 12-17 aga täna oli rahavast koguaeg poes, nii et enne jõule on kõik asjad sassis. Aga ma sain hakkama selle tööga mis ma pean tegama. Õhtul olin jälle krissiga minu juures ja võtsime uue pudeli jooki. Sellel korral läksime ikka liiale, me jõime ikka metsikult aga kes meid keelas mitte keegi. Emat ei olnud kodus ja nii ma siis läksime kohe paha peale. Aga tõesti kriss jõi ikka nii palju et ei tahnud kuidagi äragi minna ütles et jääb minu und valvama. Lõppuks ma sain ta kuidagi nii kaugele et ta läks oma koju, kuigi kerge see polnud. Kuigi jah vahest ju võib rihma veidikenegi lõdvakas lasta. Ega me midagi kanget kraami ei joonud jõime vaid mingi konjaki pudeli tühjaks ja eilse pudeli ka. Siis ma kõrvaldasin kõik asitõendid hommikuks et ema ei saaks aru et midagi siin toimunud on. Aga ka mina olin omadega ikka täitsa läbi ja nii ma läksingi peale krissi minekut ka ise kohe magama.

No comments:

Post a Comment