Sunday 6 December 2009

Laupeäv 05 Detsember

Täna ärkasin ma ka suht vara et jõuda 07.20 bussipeale Viljandi sõita. Buss oli suht väike ja meie oma pampudega ronisime bussi. Buss peatas praktiliselt igal pool kus inimesed ootasid. Nii et see polnud kiirliin aga pilet maksis ikka sama palju kui kiirliinidel. Enam me selle bussiga ei lähe sellel bussis kulus Viljandisse jõudmiseks aega lingi 3 tundi. Läksin kodu et veidi puhata ja siis jälle linna minna Puuetega inimeste päeva tähistamisele Viljandi kultuurimajas. Seal oli ikka suht palju rahvast ja saime ka Kristiga kokku et uut projekti arutada. Võtsin arvuti kaasa et saaksime ka teisi projekte näha. Kristiga arutasime kus projekt võiks toimuda mis riigid oleksid kaasatud ja kõike muud ka veel. Oli päris tihe arutelu kuidas projekt võiks välja näha. Me pole projektile isegi nime andnud eks see kõik tuleb töö käigus. Helina oli ka seal saime kokku rääkisime tantsisime ja tunsime ennast vabalt. Kuigi ma olin väsinud pidasin ma ilusti peo lõppuni vastu. Siis läksime Maarikaga sööma Suurde venda ja helina tuli meile sinna järele. Ma olin tõesti väga väsinud sellest reisist ja kõigest muust aga ma siiski suutsin olla koos nendega rääkida neile kuidas reis oli ja kõike muud ka. Täna ma läksin küllaltki ruttu magama olin ikkka väga väsinud. Toivo helistas mulle et Gruppi jõulupidu toimub pühapäeval 13 detsembril kell 15.00 nii et suht normaalne. Ma ei jõudnud täna isegi krissi juurde sest olin väga väsinud. Kuigi ta helistas mulle vahet pidamatta.

No comments:

Post a Comment