Monday 21 December 2009

Reede 18 Detsember

Täna käisime emaga hommikul linnapeale peale seda läksin ma kohe Singelisse Jõulupeole nii et mul oli suht kiire päev täna. Oli ilus kontsert eks me antsime ka endast parima. Oli palju külalisi nii et vahest tekkis tunne et külaslised ei mahu enam Singlisse ära Ja tõesti me pidimegi toole juurde tooma. Me laulsime seal ja siis kes oli pilli õppinud mängisid oma pillilood ära ja tõesti oli näha meeletult arengut mida me oleme läbi teinud. Kuigi jah mulle tundus et meil jäid proovide aegu väheks me oleksime pidanud juba vähemalt oktoobri keskel harjutama hakkama. Nii palju tuttavaid nägusi oli seal ja kõige suurem üllatus oli see et katta oli ka seal. Sain kattaga veidi rääkida me pole ju nii ammu enam näinud ja me rääkisime paljudest asjadest. Näiteks sellest et võik uuesti kokku tulla ja midagi taas lavale tuua. Muidugi katta ei teadnud mida õelda ja lõppuks ta oli siiski nõus ja me tõesti hakkama uut tükki lavastama. Mul on nii hea meel et me taas kattaga hakkame midagi koos tegema ja trukk tuleb uuesti taas kokku. Ma arvan et Suvise festivali ajaks on meil juba midagi näitada peab olema. Peame nii palju proove tegema kui vaja et suveks festivali ajaks midagi lavaküpseks saaks. Siis läksin koju ja puhkasin homme on mul ju jälle tööpäev on vaja veidi puhata. Õhtul tuli Kriss minu juurde ja vaatasime koos Viimse Reliikvija filmi. Krissil ju kodus telekat ei ole eks ta siis minu juures käib telekat vaatamas. Aga hea et mul selline sõber ikka olemas on vähemalt temapeale võib kindel olla ükskõik mis ka ei juhtuks.

No comments:

Post a Comment