Friday 25 December 2009

Reede 25 Detsember

Täna oli suht tavaline päev. Ei teinud mitte midagi erilist, vaid ärkasin täna kuidagi varem lihsalt ei tulenud enam und ja kõik . Ja siis tabas mind meeldiv üllatus nimelt mängisin ma raadio 7 jõulumängu ja oh üllatus sain ka ühe auhinna nimelt sain ma Sõna tänaseks päevaks aastatellumuse. Eks seda lähb ikka vaja väga praktiline auhind minu arvates. Kuidagi pean ma sellest maailamast lahti pääsema. Sellest võidujooksust ajaga see mulle eriti ei meeldi. Ja siis pealegi on mul ka mõned halvad harjumised millest ei saa kohe mitte kuidagi loobuda. Olen küll üritanud niimoodi kuidas olen suutn ud aga ei midagi. Aga nüüd hakkan tõsiselt oma harjumistege tegelema, et neist loobuda. Aitasin ka emal täna keldrist kartult tuua, ma läksin esimest korda päris iseseisvalt keldrisse ei leidnud esialgu seda õiget keldri poksi ülesse märkasin ka seda et mingi elioni kast oli meil sinna kerdrisse pandud ma märkasin seda esimest korda. Kuigi jah ega ma seal keldris pole ju palju käinud ka rohkem on ikka ema seal käinud. Ema läks õhtul tööle , kutsusin siis krissi endale külla ei viitsinud lihsalt kodus üksi passida. Krissiga vaatasime telekat lobisime ja tegime kõike muud ka. Ma väga loodan et järgmine aasta tuleb parem kui praegune. Aga kõige tähsam on ikka see et mu töökoht ikka säiliks, hetkel ju valitseb meie majanduses ikka päris hull seis.

No comments:

Post a Comment