Monday 28 December 2009

Pühapäev 27 Detsember

Täna oli suht vaikne päev. Pool päeva lihsalt vedelesin voodis ega ei teinud mitte midagi erilist. Aga peale lõunat hakkasin ikka telekat vaatama. Ma pean ikka tõeliselt hea raamatu leidma et seda lugema hakkata. Aga hetkel pole ma seda leidnud, ma arvan et ma ikkagi leian selle raamatu mis mulle meeldib mulle on juba üks lemmik kirjanuk ja tema raamatud mulle meeldivad. Kuigi jah ma olen ainult ühe tema raamatu vaid läbi lugenud ja see oli päris hea. Pean hakkama vaikselt ennast lugemisega harima ja telekast võõutama. Kuigi ka telekast on vahel head filmid ja päris harivad saated. Ja pealegi meil on nüüd 2 kristlikut kanalit Life TV ja Kanal7 mis on soome kanal ja hetkel seal eesti suptiitrid puuduvad. Kriss tuli õhtul mulle külla ja siis saime temaga suhelda. Hea on vahest ka hea sõbraga lihsalt koos olla. Me oleme juba ammused sõbrad ja meie sõprus on kujunenud üle kivide ja kändude. Aga nüüd saame jälle hästi läbi ja see on hea. Inimesel peab ikka sõber olema kellega koos vahest olla ja keda sa saad usaldada. Kellele võid kõik oma mured rääkida, kellega koos võttad nii mõndagi ette. Mul ei ole neid sõpru eriti palju aga need kes on seed on ikka tõelised sõbrad. Häid sõpru peab hoidma .

No comments:

Post a Comment