Wednesday 9 December 2009

Esmaspäev 07 Detsember

Täna oli suht vaikne päev. Käisin pangas raha vahetamas mul ju jäi 40 euri Brüsseli käigust ju üle ja polnud mõttet seda ka vahetamatta jätta. Käisin linnas ostsin endale midagi süüa ja sis helistas kriss kui ma juba kodus olin, küsis mis ma teen. Ma ei teinud eriti midagi ta tuli siis minu juurde ja vaatasime koos telekat ja rääksime niisama tegime nalja. Sellised me kord juba oleme, lisalt head sõbrad ja saame omavahel hästi läbi. Kristajil läks kõht tühjaks ja siis ta tahtis minna pitsa paari nii me siis ka läksime sõime pizzat ja siis helistas Helina ja küsis et kus ma olen mida ma teen. Ütelsin et parasjagu sõõn pizzat ja ta tuli minu juurde Pizza paari. kristajn läks vennaga kokku saame ja mina helinaga läksime minu juurde. Ma ei tea miks aga vahest mulle tundub et ta on liiga pealetükkiv, aga mis seal teha inimesed on ju erinevad. Mida aeg edasi seda rohkem ma taipan et ta ei ole minujaoks. Me võime küll sõbrad olla aga ei enamat. Kuigi ta on tore ja ei eitagi et ta on hea abikaasa oma mehele aga see ei ole kahjuks mina. Selles olen ma enam kui kindel. Ma ei taha talle haiget teha aga mulle ei meedi kui ennast nii palju peale surutakse, ja ma ei taha talle valetada ka. Lihsalt ma pean temaga rääkima ja ütlema et tema ei ole see kellega mina tahaksin oma elu siduda. Ma ei tea miks ma nii loll olen et talle ei suuda tõtt õelda. Ma ei taha talle haiget teha lihsalt pean temaga rääkima ja kui asjad on selged siis on kõik ju parimas korras. Aga ma pean temaga sellel teemal rääkima, võibolla on see viga et ma ta pedrost lahutasin aga ta ise ka ei suutnud ju enam sedasi eanm edsi toimida.

No comments:

Post a Comment