Saturday 5 December 2009

Kolmapäev 02 Detsember

Nüüd siis on see kauaootaud päev käes mil me läheme Toivoga Brüsselisse. Ma ei maganud täna eriti hästi, oli reisi ärevus sees. Nii me siis tõusime juba kella 06 ülesse et veidi süüa ja siis läks sburdiks lahti. Pidime jõudma Tatarist- keskturi peatuseni et jõuda lennujaama bussile. Ja jõutsime ikka ilusti lennujaama. Antsime oma bagasi ära ja läksime turvas tsooni. Seal kontrollliti meid läbi esimest korda pidin ma isegi püksi rihma ära andma. Vot oli alles kontroll no pole ka ime lennukiga ju reisivad igasugused inimesed. Riiga lennuks olid meil vabad istekohad nii et ma siis pidin varakult juba värava juures seisma et ruttem lennukile saada ja paremad istekohad saada. Täna lendasime vaid Air Balticuga. Neil olid suht head lennukid Bouingud vähemed meie lendasime ainult bouingutega. Riia lennujaamas oli meil natukene vaba aega ja mõtelesime et joome kohvi. Aeg lendas ikka väga kiiresti ja oligi meil aeg lennukile minna. Riia- Brüsseli lend oli väga kurnav kuna ma jõin ära suure tassi head lattet siis ma ei suutnud kuskil paigal püsida. Tahsin mutkui jooksta ja nihelesin pidevalt oma kohal. Aga lõppuks siiski jõutsime Brüsselisse ja seal oli meil juba takso vastas. Sõitsime koos lätti kollegidega oma hottelli juurde. Hotellist ei osanud me mitte midgi arvata registreerisime end sisse ja siis saime tuba vaatama minna. Ja tuba oli võimas suur ja avar. Toas oli kõõginurk kus sai teed ja kohvi teha. Ühesõnaga vägev ja mugav tuba oli. Mul oli ka läppakas kaasas ja püütsin netti saada aga mida ei ole see on nett. Kui on siis kalli raha eest. Peale lõnat puhkasime kurnavast lennust. Õhtul käime Inclusen jurop kontoris. algul ei leidnud me inclusen juropi kontorit ülesse, aga siis kohtasime Läti kollege ja nemad juhatasid meid õigele teele. Pelgijas on kombeks et ärihoonetele tänava nimesi ei panda, ja pole ime siis et me ära eksisime.Kontoris kohtusime Inclusen juropi otsustajatega peale meie oli seal veel Lätti koleegid ja siis inclusen juropi töötajad. Nii et meid oli seal suht vähe, seal rääkisid inclusen juropi inimesed natukene sellest konverentsist kuhu me tulime ja mis on nende uued pioriteedid. Oleks võinud rohkem olla enese esindajaid, kuigi ma saan aru et kõi ei tule sinna paljud tulevad homme hommikul otse konverentsi keskusesse. peale seda käisime me Toivoga Mactonalcis söömas see oli ainus noraalne koht kus midagi hamba alla saada. Kuigi jah ega seal eriti söömine eriti tervislik ei ole aga siiki söömas ma seal käisin. Läksime hotelli puhkama, ma loodan et ma näen nüüd ka euro unenägusid. Koht kus meie hotell asub oli Euroopa komisoni hoonete kõrval. Need olid väga suured hooned ja ühes neist hoonetes algab ka meie konverents.

No comments:

Post a Comment